Cand pietre grele ma ard!

9 Oct

 

51257577.0Img_3730

 

Romanie draga!
… Nu mi-am zis de mii de ori?
Cine te pretuieste, cunoaste dorul de tine!
… Dar nu il pot spune scrisori!
 
 
Caci de-am plecat
Cum am plecat
Tot nu m-am instrainat
Chiar daca… asa plecand
Si sant ca o frunza-n vant
La tine n-as mai calca…
Si de-mi rupe inima!
  
 
Dar cand astea le privesc
Incep iarasi sa jelesc
Ca n-avui parte de tine
Cum tu nu avusi de mine!
Caci n-am putut sa te strabat
Cand pietre grele ma ard!
 
  
Dar acum, vazand ce ai
Iti cantai cu al meu nai!
Romanie, plai de rai
Dorul… La mine il ai!
 
Chiar daca repetat
Daca tot le-am cantat
Cand asta ascult
Miorita ademenita-n tumult
Ce depan un fir… Din strainatate
Ca DUMNEZEU sa-mi faca DREPTATE!
 
 
Si de-oi cadea sub piatra pagana
Dupa viata furata… Vocea mea mai rasuna!
Sa dezleg nodul ce-n mine se-nchide
Ca pamantului sa ma pot… In fine, intinde!
 
 
Dumnezeu i-a dat omului cuvinte
Dar nu i-a spus nimic despre simtaminte!
De aceea, Doamne
De ai un rai pentru om pregatit
Fa pamantul din el!
Insa invata-l si ce inseamna IUBIT!
 
 
Si de nu stie… Nu vrea auzi!
… Nu trimite strainul… Care un NIMIC vrea doar fi!
 
*
Lasă un răspuns

