In pasul… Doar de viata rupt!

2 Oct

 

Wer-kaempft-kann-verlieren-Wer-nicht-kaempft-hat-schon-verloren-Bertolt-Brecht-a25343845

 

Tristete… Ce ma tot cati prin vise?
Pe strabatutele-mi poteci?
Nu iti scrisei cu vers de lacrimi
Ca astazi, sa gandesti sa pleci?
 
 
Ca doara, n-o sa ma dobori
Cand fui doar umbra pe pamant
Si in loc sa ma scald in flori
Destelenit-am pe-un mormant?!
 
 
Si-n loc sa-nvat zborul inalt
Cand asa drumu-mi pregatii
Incatusata timpu-mi cat
Cum nu voi mai fi!… Nu voi mai fi!
 
 
Dar, de-ai sa-nchei cu mine pace
Din ce i-am scris vreau sa ma-nfrupt
Cand un baston ritmul mi-o pune
In pasul… Doar de viata rupt!
 
 
Caci n-am sa plec de-aici ca-nfranta
Ca cel ce raul doar deplange!
Traieste viata… Si-o infrunta!
Arata-n fata ce ti-o frange!
 
 
Si-asa, la „apogeu”, ii dezvelii si tema
A vietii careia s-a-nscris
Cand se aplauda pe scena… La titlul:
Asta sant eu!… Un ipocrit ramas omis!
… Ce bine, plasa v-am intins!”
 
 
Adevarul… Nu se lasa vesnic compromis!
*
*
 
Lasă un răspuns

