GUNOIUL, ce singur astfel s-a clasat… Pana si DEX-ul il omite!… De parca NU NUMAI bibi a asteptat… Sa ma fi spanzurat!… ETICA!… MORALA!… si civilizatia?… Asa… TOT INAINTE!(?)

26 Sep
lansare-candidati-fetesti-2 (6)

SI SPUNE!

… SPUNE, azi,

 MOS TEACA!

Chiar … NU AI GANDIT… 

C-O SA SE PETREACA

*

 
… SAU TI-AI ZIS:
„Las-o!… Si asa… Asta este TACUTA SI N-O SA CIRIPEASCA!
Cat de usor am imbrobodit-o… REPEDE… O S-O SI MIERLEASCA!“

*

Si NIMENI n-o sa stie… 
CUM FUTALAU infiebantat umblam
… NUMAI dupa o PIZDA de VACA
… Ca pe a mamei… NEAPARAT… Sa o intreaca!
Si desigur si pe a bunicii… Ca doar coboram din NEAMUL
… FUTALAII PITICII!…
 
AIA:
NESARATI!
NEPIPERATI!
NECIVILIZATI!
… NECIOPLITI!…
DAR CARE VISEAZA sa fie, candva
… NEAPARAT… INSTARITI!…
+
… ASA ca, pana eu… CALIBRUL… mi-aleg
Pot, cat ii lumea asta… Prin PIZDE sa TREC!
TOTUL este la dispozitia mea
Si pot prin CURVE si FLORI a ma INCURA!
*
… Iar daca asta… Ce ca desert, tocmai mi-a picat
Cand cerebelul prost, neuns… SA O ARD… mi-a dictat
Ca cu VORBE de MALAC neintarcat
Jucaria mea sa mi-o fac

DACA ASTA

…NU a fost o CURVA… Sa mi se potriveasca calibrul ei
… Ca al VACII ce-mi trebuie mie… Sa-MPUNGA…
Daca se poate… NEAPARAT, TAC- PAC facand CU TREI!…
*
*MUT cortul iarasi la CURVA cu bani captusita
Cu care, prin Politehnica TRASEI runda de marlita
Fara sa fac valva prea mare
Cu ZABALATA multfutatoare
Pe care… Altii mi-o facusera INCAPATOARE.
*
Dar asa, o sa am FUTAI sa-mi ajunga
Si BANI… Cati isi doreste MAMI… IN PUNGA!
*
*

Si asa, IN URZICENI si prin imprejurimi

NI s-a dus BUHUL… Ce mai RENUME!
SI nu numai pentru ca mami le albeste cu spume!
 PE BUNE!
…Si mie…Taurul Comunal… NU degeaba, mi se mai spune!

Si-asa IMI DORESC si EU SA FIU ALBIT!

… Bunica si MAMI... SECRETELE mi le-au destainuit!

*

De-aia… CALIBRUL imi este GARANT

Si ALBITUL nu-mi este DELOC… Pentru CARACTERU-MI PROST

… Colorant!

Ca-n 30 de ANI… DOAR despre el MI-AU CANTAT

FUTAIUL e BAIUL in viata… Si BANUL!

… De nu are destul… Cum sa plece… PULANUL?

*

… SI-AM sa ma mut la BUZAU
CA SI REPARTITIA IMI CADE… in calibru… EXACT!
Cand BOUL Ce SANT… Nici proiectul… singur… NU mi l-am gatat!
… Ca surub intr-o piulita… Toate mi s-au potrivit
Ce bine apa la moara… mi-a mai venit!
OH, MAMI... Sa te am ca manager… CE T(TZ)INE!
Cum sa nu fi ascultat, MAMI, de TINE?!?!?!
 
 

SI ATUNCI…

Cine LE va sti

… DESPRE MINE?

*

Iar ASTA?

… Ca si altele….

A fost si ea, acolo

… doar o poveste!…

Asa ca…

Cine… ASTA… este?

Si ce daca… CEVA s-o-ntampla?

CE PULA MEA!?

*

*SI ce Ti-Oi mai fi frecat, PULICA
Nu numai MAINILE… CA ITI T(TZ)INE!
VITA… unde stii prea bine… FUTUTA!
… cu CALIBRU de TUTA!
Zi ca nu ti-ai zis-o asa
… RAPANDULA cu neuron de CATEA!
Si unde acuma vreau sa BAT?
Doar nu iarasi, la obrazul PULII ce s-a SCULAT
A UNUI TARAN NESPALAT!?
*
Dar ce la FIX… TE-A mai urcat pe scena
BAI, FRENCH manichiurat!

*

DOBITOC DE SECURIST
… RAMAS NEIMPUSCAT!
*
De parca nu indeajuns, sa VOMIT
de 33 de ani… DEGEABA m-am CHINUIT!
EuFRENCH
stiam ca DOAR FEMEILOR si PULII ii este INGADUIT
… INSA Nu cand ii scriu la bloguit!
DAR nu PULA sta… AZI… la PRIMIT
Cand la CUVANT s-a INSCRIS
MARSAVIA UNUI PRIMAT CONVINS?
IPOCRIT
UITE, cum LE-A mai NIMERIT!
*
*
SI SA FII DE LA CELALALT MAL PICAT
BAI, PULA unui CASTRAT?
ASTA N-oi fi putut sa-mi spui, CACAT?
… CA MAI AI SI PE LA ALTII DE DAT?
CAND TARII… Sub FRENCH Manichiura… LOC I-ATI FACUT
SI apoi jucati POKER, BARBUT…
ASA CUM deseori S-A ANUNTAT…
BANUIESC… CA SI PANTALONII
… atunci, SANT numai JOS DE PURTAT!
CA DOAR N-O SA LASI

 MITOCAN

 
TU?
 

BANII?

 

… NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Pai, PULICA
*
CE-O SA ZICA… mami?
*
Crescut si pascut… DOAR ca un VITEL!
… Sa nu-mi zici ca nu-ti canta-n cerebel!
 

*

SI CE DACA

AM TRECUT

PESTE VIETI

… MAMI???

*

IMPORTANT ESTE

CA

AVEM BANII!!!

Lasă un răspuns

