Acum, Doamne… Mai departe este treaba ta!… Eu i-am spus parerea mea!

20 Sep

 … Dar azi… Porti PULA la rever!

INSIGNA ce-ai ales-o in loc de caracter!

Si atunci… bibi… Ce-as fi putut sa-ti cer?

lansare-candidati-fetesti-2 (6)

Dar Doamne, ce pacat!

… Ca n-ai fost unul care pangareste un copil nevinovat…

Sa ii ofere-apoi, in josnicia faptei sale, gratia

… Dandu-i cu paru-n cap!

*

Dar Tu stii Doamne, ca asa ceva mi-a facut

… Mi-a schilodit sufletul, dar parul nu-l-a vazut!

Numai ghioaga lui maica-sa!

Da-mi iar Semnul!… Voi astepta!

*

Si cauta-l Doamne, asa cum m-a cautat!
Fara sa-l stiu!… Fara sa-l vreau!… Da-i pluta cum l-am blestemat!

*

Ca puzzle sa-l adune!… Cum este viata mea…
Dar numai gandul sa-l mai poata macina…
Ca mine sa se-ntrebe… De ce am mai trait?
… Dar el va sti raspunde la-ntrebarea… Cu ce am gresit?

*

 Si daca asta, pedeapsa dreapta, ar trebui sa-ti fie…
Ai sa-ntelegi atunci, 
Bastard, ce-nseamna marsavie?

*

… Pentru cine oare-am scris?

Pentru sufletu-mi inchis…

 … Sa-i deschid o poarta.

Nu acestui Ipocrit…

Care nici nu a gandit

Ce am fost odata!

*

… Iara celui care azi… asa departe l-am vazut…

Ma intreb si minunez… Chiar sa-l fi cunoscut?

Nici coaja nu imi spune ceva… Sa-mi amintesc

… La fel ca si trecutul!… Mai bine amutesc!

Cu ce-am gresit… O, Doamne?!… Si cat sa mai platesc

 … Ca sa ma linistesc?*

*

        Dar, Doamne!

… Gandeste, pana plec, iarasi la mine!

 Da-i alea patru zile!

… Scuipatul sa-si adune!

Cu Curva lui…  Sa rada iarasi! De mine si de TINE

Cand vede Moartea-n ochi

Sa nu aiba rusine

Ca UN NIMIC  a FOST pe lume!

*

 
scan2

*

… Ti-am scris Bastard!… De m-ai uitat… sa stii de mine!

Azi stii ce mi-ai facut Bastard!…  Azi stii!… Sa-ti fie bine!

 

 Bastard!… Sa-ti fie bine!

*

 
Lasă un răspuns

