21 septembrie… Si daca FUTZI… tot isi zice barbat… Sa fie si comemorat!

20 Sep

lansare-candidati-fetesti-2 (6)

Ce bine ti se mai potriveste!… Si nu numai ca culoare
De fatza de CACAT!Creatura FARA pic de onoare!
Ci si a ambientului unde… Impinsul in CURVE… te-a catapultat
Dupa ce si prin FETEMARI iama ai dat!
Dar nu era si timpul sa se stie cum ai promovat?
Ce insigna, GUNOI!?  Ti-as fi pus clopotele la gat!
Dar m-am gandit ca vei cere sa ti-o lungesc atat!
 
Chiar daca bati toaca cu
Pentru ca a Noastra-i mai Lunga!!!
Ca apoi, doar Voua… TOTUL sa v-ajunga
De parca nu s-ar sti ca CURVA vrea sa-npunga!
Dar milogiti la vot
Ca sa dati apoi peste bot!
Dar daca, INCA nu s-au prinsSa va prinda de oua
Cel putin ti le vezi tu azi… Si nu numai pe amadoua!
 
Pacat ca nu intr-o piulita, sa  ti-o-ndes am putut
… Ca sa ti-o lipesc… Si nu numai pe rat!
Dar CURVA ta… desigur,  filetul potrivit l-a avut!
Dar stii, bai PULICA
… Insigna mea este doar o atrapa
Cand trecusi ca o vaca!
Sa te bucuri si tu de ceva… MOS TEACA!

*

Dar de ce ti-atarna ma, asa… colturile gurii?
O fi fost amara
Daca n-a avut gust de Domnisoara?
Ca de nas… am zis, Ratane
Dar trebuia sa ti-o plasezi chiar intre foale?
Sau n-ai gandit ca o s-o iei, candva, intre coarne?
*

… Astazi, 20 septembrie

Chiar daca nu a batut ceasul… de pe perete
… Poate citeste… inca treaz… acest CIUCALETE?!
Caci maine, vrea desigur sa se imbete!
… Sau chiar si CURVA… sa isi desfete?


Ca acum banuiesc… CHIAR… l-am lecuit de FETE!
… Dar cum nu-l vreau tocmai de ziua cu pricina… supara
Un deget ii arat… (Care?… Sa nu se bucure asa!…).
… Caci desigur!!!…

Trebuie sa impinga si in curva cineva…
Altfel cine stie… ce toana… lumea ar mai avea?

Fara caracter!
… Fara obraz!
… Fara educatie!
… Fara BUN-SIMT!

… Fara RESPECT!… FARA!!!
Cu ce CACAT de scoala?

Si cu Ce fata?…

Cu ce te-ai prezenta
… AZI… cu CATI ani?… MICIMEA ta?
(… Fara coaie… O las pentru maica-ta!)
… Iar pe cele de psihic legate…
Sa nu ne CACAM… tot asa… pe TOATE?
(… Dar cand isi face unul cu LABA lui… Uite ce mai poate!)
**
*
Pentru ziua ta de nastere… inca ceva!

°°° 21 Septembrie °°°

Doar nu s-a declarat Sarbatoare Nationala cumva?
… Sau va deveni de astazi inainte… In cinstea mea,
Ziua in care PANGARITORUL de FETEMARI se va „comemora”!?

Deci:
… Ziua in care a fost cu ochiul bine masurata
Si cu degetul aratata…
FOSILA… care sa se civilizeze, CHIAR DELOC!… nu a fost interesata!
… Dar daca… MORALUL si ETICA…
… Si si FECIOARA!…
ASTA… INCA se crede ca nu au meritat…

Caci nici VIATA ALTORA

NU ar FI de… RESPECTAT…

Poate i se va dovedi mai mult RESPECT… Omului Civilizat?

*
… Si astazi… 1 MAI… a MUNCII ZIUA!
… CEA CARE l-a CREAT pe OM… Nu-i ASA?
… In cinstea ta, PRIMAT!
… Ca ZI a… PROSTIEI… am declarat!
( Astazi, gandind insa la varsta ta… Si anii ce-or mai veni
… Chiar ziua IDIOTIEI… tu, BLUF… as numi!).
Caci nu numai la MUNCA FIZICA s-a gandit
… Si la cea INTELECTUALA… de care n-ai auzit!
Altfel… si tu ai fi evoluat
… Nu numai sub FUSTE creierul ti-ar fi lucrat.
… Caci daca bine am citit
CHIAR pe CEL mai PROST… din cei 6 de pe „colegiimei”, l-am nimerit!
… Dar acum… Toti ma cunoasteti mai bine…
DE CE… n-a ramas la… CIURDA de BOVINE?

*
Dar oloaga de maica-ta… Mai are chef de albit?
… Sau sa te educe s-a gandit?
Ce sa mai iasa din tine, PULA!?
… CASTRAT… PENSIONAT… Azi si DEMASCAT!
Timpul ti-ai papat, BASTARD!
… ACUM… FA… UN… REZUMAT!

NECIVILIZAT!
… ACUM… FA… UN… REZUMAT!

 NECIVILIZAT!

Si da-i diploma la maica-ta!
Sa stie pentru ce s-a straduit!… DE-GEA-BA!
… DEGEABA!
Caci cu albitul n-o mai pica atata in extaz…
… Dar privindu-si otreapa cu care s-a sters… Sa-si aminteasca de obraz!
Caci altfel… Ca la fantana, prea des mergand… S-ar fi putut gandi
Se va sparge candva… Si ulciorul ma-tii!
… Si iar ca sa fiu pe „lungimea de unda a ta”…
CARICATURA de ce vei VREA!
… PUSSY!… CEA!………….
(Sa iti mai traduc, cumva?

Lumea asta e a ta!)

*
Tu, FARA NUME… ca ti l-am uitat!
… Nu fi trist ca DEGETUL ti l-am ARATAT!
… Internetul este plin de CACAT…
… Ce doar cu genitalele are de reprezentat!
*
… Si de incheiere…
In cinstea mea… Da mana!
… Dar nu cu mine!…

Si tine-o bine- Bine- BINE!

Asa cum ai tinut ca ar fi ceva si de tine!

*
… Asta ti-a scris… Stiu eu?… Poate pana vei pleca?…
… „Nu vreau sa te stric!… Te iubesc, Maria!
( Sau sa te chem la nunta mea…
Cand secunda va veni si poate incotro nu voi mai avea?).
… Asta… Ca sa poti mai bine… buruienile ma-tii rumega!
Doar am zis, RATAT!… Mananca cacat!
Doar te-ai invatat!
… Cu leuca batut in cap!

Saracu’ roman… Daca este SARAC!…

*

Dar ca sa nu fi plans chiar degeaba ascultand…
*** … Scrisoare de bun ramas … ***
… As mai da si la asta glas…
Si aici fie-mi permis… si ceva imprumutat…
Fara ghilimele!

Ca le are pe FRUNTE lipite… Caricatura de barbat!
*
Cine-a iubit frumos si cine a jucat?
Cine a pierdut si cine a castigat?
Cine pe cine nu a respectat?
Cine pe cine a inselat?
*
… Caci daca gandesc la maica-ta si la tine…
Razbunarea vietii cum vine!
… Uitati-va-n obraz… si ganditi despre ce zic… Mai bine!
… Insa ce zic eu?
… Am uitat… Ca aveti doar TUPEU!
*
**
… Ce credeti ca se va alege de OMENIRE
Daca toti MITOCANII cred ca au O MENIRE?…

**

12788282-erde-ohne-menschen-dem-planeten-erde-berwuchert-von-efeu--dark-space-im-hintergrund-3d-abstract-illu
*
Sau credeti ca si mine… Ca… cu titlul meu…
*** Utopia unei societati civilizate = Ce nu este nicicand de realizat!
… Chiar cu scoala si facultate… Cand „Cei 7 ani de acasa” s-au ignorat! ***
Chiar deloc peste pervazul ferestrei nu m-am aplecat?
*
Sa aveti o viata… fara sa cunoasteti asa PLEAVA… vreodat’!
*

Lumea este mica!

Sau nu destul de mare o fi?

 Pentru a arata DOBITOCII!

*
Dar daca aziIn anul 2013 un domn
Chiar daca de cacat… Cum esti!… ai fi
Stii treaba cu celalalt obraz?
Dar, Sarpe… Unde-l vei gasii?
 
Nu crezi, baiLustruit manichiurat cu rang de BADARAN
Cu sufletul pocit, nici de un ban
Ce te ascunzi asemeni unui Sobolan
… Ca pana pleci
 

E dreptul MEU sa-ti cer

 
Sa stai pe Obiectiv si pe Mesager
Ca-n calendar?
Daca tot te-am ridicat la rang de Superstar?
 
Ca doar nu vrei sa-mi spui
Ca mai frumos iti canta CURVA ta?
Sau ti-a polit vizajul si crezi ca TE-O ierta
Daca TOT mai porti Botnita?
 
 Alege-ti bai, caciula…
Ca stiu ca panzele, in vant, ti-or sta Si-asa!
Si ai sa vezi ce pantaloni ti-oi mai calca!
Ca pe constiinta nu te mai poti caca!
 
Si apoi, PRIMAT, poti rage mai departe,
 Cum 33 de ani ai facut-o, NESIMTIT!
 Ca al lui tac-tau
 MAGAR!
 Ca sa stii… Ce s-a mai potrivit!
 
 
Caci… Unde te duci, PULICA
Cine ti-o maì rima?
Taur comunal Strechea pe unde vei da?

*

Dar nu te speria Tu, SARPE
Ca m-ai putea dezamagi din nou!
Nu te privesc… de 33 de ani… in acelas obraz de BOU?
 

Dar dincolo de mine…

Vegheaza DUMNEZEU!

 Asa ca, FUTZI… Umfla-ti bine testiculele plate

Pana pleci Sa stii

DE CE trecusi pe aci?!

:

 
Cu furtisag sa-mi arzi a vietii carte
Apoi, sa iesi cu norocul meu in lume!
… Sa te lafai cu toate
Ca doar ti-ai facut singur parte!
 
*
Sa te dai ca ai fatza in viata
Cand nimeni nu banuie ca esti doar o Greatza!
Ca ma-ta LE ACEPTA pe toate!
 
 
Si ca numelui de barbat… TU, PULA… sa ii faci
 
 
 

Onoare à la carte!

*
 
Lasă un răspuns

