Ca sa te gandesti in ziua cand mori… DE CE?… ai trait!?

19 Aug
Si felicita-ma, BOU!
De ziua mea!
Sau stii ca cu NIMIC!… Ce mi-ai facut… Nu mai poti repara?!

lansare-candidati-fetesti-2 (8)

Dar langa pruncul acela… De ce nu s-a pus ca vlastar…
Doar un pic de omenie… in al sau leagan ca dar?
De ce mai cantara atunci lautarii?… Si de ce se mai facu asa tamtam?
… Cand in anii cei din urma… Ii scrisei despre-al sau hram?
 
.Cum doar marionete reci!… Cu ras fals si falsa bunavointa
Teatru joaca, pe scena vietii, numai!… Cu a multora buna credinta…
N-ati auzit?… Actori ieftini, de doua parale!… De MAHALA!
Te-nghesuie-ntr-un colt… Muteste!… Sa-ti poata lua apoi VIATA!

°°°

Ca sa te gandesti in ziua cand mori…
DE CE ai trait?!
Si ce bine-i ca…
Viata nici o sansa nu-ti mai da!
Crezi ca am uitat?
Unde-mi este sansa… Ce viata mi-a dat?

°°°

Hai, Sarpe!… Mai spinteca-ti limba inca o data!

… Sau nici nu-ti mai amintesti de acea fata?

*

scan2

*

Lasă un răspuns

