Doamne, da-mi un semn cand i-ai pedepsit!… Ca sa scriu povestea Sarpelui Spurcat si cum m-au casapit!

13 Aug

°°°

Hai la hora, draga nora!

http://wp.me/p3ncwg-2v1

**

*

… AICI…

Tare i-as zice

Acestui BASTARD…

Ca in LICEU, am fost singura fata din clasa, Care 5 ani, cu acelasi baiat in banca a stat!

… Si si de aceea!!!… PULICA m-ai fentat!…

Am crezut ca cine ajunge la Facultate

Ca si colegii mei este!

… Despre CV al colegului meu de banca… Ce ti-as mai scrie o alta poveste!

… Insa Tu, de PAIE PAIATA…

Ce CV pentru PROSTIE ai azi…

PUSLAMA!

… Cand la ma-ta

despre CARACTER…

CHIAR NIMIC!!!

NU se invata!

****

scan1

Despre COLEGII MEI ADEVARATI… cuvantul l-am adus…
Sa fie oare, semn de SUS?
Poate aveti voi un raspuns?!
***
Esti cea mai draga colega…
Si niciodata nu am stiut unde a fost gluma si cand am vorbit serios, in tot ce ti-am spus!“
(… Asta nu poarta amprenta colegului meu de banca
Sa nu se faca, cumva, vreo eroare
… Chiar daca s-o naste, acuma, „o ghicitoare”!?
Dar lui, aici, ii multumesc pentru acele martisoare deosebite
Si pentru narcisele ce in fiecare Martie imi erau solii primaverii
… Si ai pretuirii sufletesti ce n-o poti citi dintr-o carte!
Pentru c-am avut un coleg deosebit de APARTE!…)

***

Cum am mai zis:

Doar ASURI in mana avui, pana sa imi ranjeasca BUFONUL

Dupa ce imi urla cu trombonul

Destainuindu-mi ce pricepu PRIMITIVUL ca este BONTONUL:

IPOCRIZIEI sa-i apesi doar butonul

Caci la adresa maidanului, unde crescu SCORPIONUL

B-dul Republicii 27 Bl.POLI Urziceni 925300, Romania

Doar pentru ea s-a trezit neuronul

Sa-si poarte TARANIA, azi, pe TARANUL ce ii e GALIONUL!

Sa nu-mi spuneti, cumva, ca nu ii incanta tonul!

*

Dar fiind asa SARAC, vrand sa aiba ceva-n mana

BUFONUL nu a gandit… Fiindu-i prea peste mana?

………………………….. Ca BONTONUL, daca vrei

TOTDEAUNA poti sa-l iei ……………………………….

…………………………….. Si-ai sa fii UN OM BOGAT

Fara sa te tii de SACDaca nu l-ai abrogat!………… 

****

Gandesc ca FUFI

si-ar dori

…cu 63 de ani clopotati…

Sa priveasca niste 

Colegi Adevarati!

Nu dintr-aia de unde a coborat el

Cu creierul de Mutanti!

*

Dar ca sa nu fac nedreptate

La primul Linc deschid o carte

Despre ce-am cunoscut ca s-ar chema 

COLEGIALITATE!

*

scan3

*

Cand strabati si dupa Scoala

Ani!… In cinstea prieteniei ce-nfasoara

Sentimentul c-ai gasit OAMENI…

OAMENI!

OAMENI cu adevarat!

Si nu LICHELE de scuipat!

*  

In amintirea unui an de neuitat… Cand mai aveam VIATA MEA!

http://wp.me/p3ncwg-1zN
*

Ce zici Primat

Ce-mi spuse unul dintre fiii mei privind aceste fotografii?

„Mama, cred ca ai fost tare indragita!”

De ce crezi tu asta?… ( Vreau sa stiu.)…

„Pentru ca mereu esti inconjurata!”

Si tu, FUTALAU

… Mi-ai intrebat COLEGII VREODATA?

°°°

Doamne, da-mi un semn, cand i-ai pedepsit,

Ca sa scriu Povestea Marsavului si cum m-au casapit!

Sa scriu despre Tine… Cum Vorba, din senin, mi-ai dat

Si la fel si Rima!… Ca azi sa dezvalui fata Sarpelui Spurcat!

Si de visul meu de acum 32 de ani, cand chiar TE-AM visat

Ca sa nu m-afund si speranta Dreptatii cu mine sa o fi purtat.

Doamne, da-mi si semnul cand cu fata ce-i placu te va cauta,

Ca sa-i arat urma sufletului de om ce n-a fost in cinstea TA!

Cand Tu i-ai dat darul… Dar n-a vrut sa-l ia! 

 *

images (182x177)

Azi

… coleg de scoala

Maine

… Dezvaluit ca 

Smecheras de cartier!*

Ce  se potriveste pentru

Cacatul lustruit sandel

… ce se tine cu diploma lui de inginer!

**

MEMENTO

*

 Insa… Cine ti-a facut-o, VITEL?
Dar ce spun BANII… ALA ramas SARAC!
… Chiar daca doldora in portofel?…

SI?

O sa-ti ramana… Cel putin din Scoala Vietii Mele… nitel?

*
Lasă un răspuns

