Unde esti, copilarie?

30 Iul

                                                                                                                                                        image002

*

Unde esti, copilarie… Si cand leaganul ti-ai rupt?
N-ai putut sa imi spui, oare
C-ai sa treci… Si n-am avut…
C-ai sa treci… Si n-am avut…
N-am avut poate-ntelesul timpului… Ce ne-ntrerupt
… Ii masoara lumii mersul intr-un ritm necunoscut…
* 
Gandul nu m-a cautat… Ca nu esti o vesnicie
… Caci trecutul totul frange… Ca povestea s-o sfasie…
Am crezut ca… Mama… Tata!… Totdeauna or sa fie
… Si atunci, mereu vom sta la o masa… Pe vecie!…
* 
Am crezut ca… Baieti… Fete!… totdeauna s-or privi…
Fara gand ascuns sa-ti muste inima… Ce-o vor scuipa, cand la vale-o vor tuli!.
… Cand la vale-o vor tuli!
 *
Am crezut ca m-or cata
Doar la hora sa ma ia!
 *
Si-or sa-mi daruie-o papusa
Ce m-asteapta-n a ei nisa
Cu-acel clop ce l-am adus
De pe-acolo… Mai de sus…
Unde leaganul mi-ai pus!
… Unde leaganul mi-ai pus…
Cand o data m-ai mai strans
Far-un semn sa-mi fi adus…
 *
… Sau crezusi ca ma mai porti
Si-am sa-mping acele porti
Pentru care m-am zbatut…
Sa-mi iau zborul cu avant
Cu cap mandru… Neplecat!
… Nu ca un ghilotinat!?!
Stiu c-apoi venii la vale
… Miorita fara jale!
Intr-o lume prefacuta
Vrand al tau leagan sa-mi rupa
Unde-o fata sta si-asculta
Prin forfota ne-ntrerupta
Ce in jur se pregateste…
Insa raul nu-l gineste!
Caci baiat… Se vrea barbat
Doar in sat… Cum l-am aflat?
Sau doar sarpele ascuns
Cu veninu-i m-a strapuns
Pana inima-mi musca
Si s-o scuipe se-ndura?!
Stiu acum… Copilarie!
… Stiu acum… Cat ai durat!
Leaganul tau m-a purtat
Pana Raul… M-a secat!
*
Lasă un răspuns

