… Copilul meu!

29 Iul

1287121813

*

Copilul meu!… Mi-esti bucuria vietii!

… Esti implinirea mea… In orice fac!

Ce azi iti spun, vei intelege maine

… Cand tu parinte ai sa fii la randu-ti

… N-ai sa ramai sarac!

*

Nu ti-am destainuit-o niciodata

Caci nu te-am vrut nicicand dezamagi!

… Stiu doara ca si cu o floare nedesavarsita

Ti-as putea sufletul, ce ti-l cunosc… Rani…

*

Dar astazi, cand stii chiar mai multe despre mine

Ai sa ma intelegi… In bogatia vorbii ce iti scriu

… Caci, ca sa mi-o adun imi trebuira anii

Cand viata iti deschide porti… Sa-i intelegi cuvantul viu.

*

Deci… Iarta-ma, daca o umbra de-ndoiala

… In ziua cand in brate mi te-au dat

Desavarsindu-mi a vietii cautare, cu sfiala

… Pentru o clipa, bucuria-n mine a-nchistat!

*

M-am intrebat de ti-am facut, intr-adevar, un bine

… Ca lumii asteia sa i te daruiesc?

Dac-am avut un drept sa cred ca iti pot spune…

Increde-te in viata!… In oamenii ce-n jurul tau roiesc?!

*

Dar amintirea-ntr-o secunda… Imi trecu-n revista

Fatarnicia omului ce viata in picioare mi-a tarat

… Cand am crezut ca-n inima promisiuni persista

Si ma-ncanta uratul!… Ce nu mai poate fi decat urat!

*

Cum din sfintenia ce ai purtat-o-n tine… Mereu vie

… Doar remuscarea… masura timpului ti-a scris…

… Ca dezamagirea mereu sa-ti reinvie

Tovarasa fiindu-ti, din clipa-n care usa ti-a impins!

*

De aceea umbra scurta de-ndoiala

… Daca un bine… Dandu-ti viata… ti-am facut?

… Cand eu ti-am daruit-o, ca pe o preacurata coala

Ca din fructul fericirii, de a fi femeie… Si eu ceva sa fi avut!

*

Dar cand ochiul ne va masura de despartire

In ultima secunda… Daca ne-o fi ingaduit…

Doresc numai cristalul lacrimii curate sa-l strapunga!

… Cand fara vina depanat-am viata!… Cum este randuit!

*

Adanc sa ne putem privi… Stiind ca fara vina am trait

Curat pastrand firul ce ne-a legat… Far’ de zabava!

… Cand doar o viata sa avem ne e sortit

Si nu degeaba fost-am pamantului… Umbra firava!

*

Dar astazi… Cand aici iti scriu si Tu esti mare

… Mi-arati deja ca nu degeaba am trait!

Chiar de nu mi-ai citit adanca tulburare…

Demult ai inteles… ca Omenia… este-o floare

… Ce doar in suflet este de gasit!

Lasă un răspuns

