Chiar de sant furate… ti le dau pe toate!

16 Iul
Acum sant curioasa…
Vrei sa le duci acasa?
*
Sau n-ai bagat de seama ca ti le-am luat?
Copy Paste, asta… te-ndeamna la furat!
… Sau astazi… I se zice plagiat!?
*
… Dar ce face mafiotul ala… cu aere si fasoane
… Pipeaza sau da la foale?
*
Pana si desenele spun in culoare
Cat de gingase-s femeile
Si de aceea…
Sa nu le atingi… Nici macar cu o floare!
… Chiar daca are asa blue culoare…
*
Tot asa o pisicuta… Sa te dai peste cap!
Ca si aceea, de pe acolo…
Unde cativa coltuci de branza, pentru sobolani, mai incap…
*
As fi furat-o si pe ea
Dar banuiesc ca mai degraba… La maica-sa ar sta!

 medium_blumenschale180223ew

 Nici pe langa astea n-am putut trece…
Ca prea sant vii… Deci nu s-or trece!

*

Deci… m-oi repeta „un pic”
Si aici vreau sa le zic!
 
Pisicuta ta cu flori… M-a bagat la „necurate”!
N-am putut asa… pleca… Si ti le-am luat pe TOATE!
… Sigur… Cu un singur gand… 
Sa-ti mai multumesc c-un rand!
Si dintr-unul se facura… 
Tocmai o adunatura…
Pentru ca nici nu te-ai „prins”
… Si asa, tot am mai scris… scris… scris…

*

Si pentru ca nu m-am sfiit
… putin copilariei flori in obraz a-i da
Cu riscul ironiei…
Ca m-as increde cu tastatura mea
Un Like
… Acum, cu buna stiinta mi-am lipit
Caci doar nu vreau „sa urc, cumva, pe-Olimp”!
… Cand doar prin Internet
… atatea demne pentru asta am gasit!
images
 
Lasă un răspuns

