Acum, MISTRET… SCURMA!… Si dupa ce Gunoiul ti-am adunat… Ia-ti punga cu tine, Cacat!

14 Iul

19342-huebsche-braut MIRE PORC

Doamne, ce gandesti despre tabula rasa?

… Dar ca sa inteleaga si  FUFI… la zerourile date ma refer cu asta…

Sau poate, cum orbea lumea… ca altceva i-ar purta teasta?…

*

Deci, ce gandesti despre tabula rasa… 

Ce si-a ales MIREASA

Dupa PRINCIPIUL ELIMINARII

In scopul ACUMULARII

De valori FINANCIARE

si

SECRETII CORPORALE…

Care invatatura despre astea o exporta de acasa

Unde i se spuse ca doar PULA LUI merita sa fie voioasa…

In cinstea MARSAVIEI si a CARACTERULUI PROST, ce si le insuseste orice BADARAN

Format la umbra PERIFERIEI… unde MUCEGAIUL se-ncinge in creier cu neuron de PLAVAN!…

*

Ce zici Doamne…

Cand drumul mi l-ai deschis

Ti-o place oare, cate i-am scris?

Cum zici…

Pe genunchi… Sa te bati… te doare decand in

 „Nobodys Got the Gun”

… Despre GHIOAGA aude cantand?

De aceea la oua m-ai trimis… sa i le cantaresc

Ca aici ti-ai dorit sa i le impletesc?

Si?

Iti place cum i le-am ciocanit?

Iti place cum i le-am cojit?

Si de scuipat… Crezi ca e de ajuns

… Sau la VIERMISOR… tot mai am de spus?

Dar

Cu

212

ce-ai vrut sa-mi graiesti…

Cand la 208, pe Kamikaze, eram in povesti?

Daca-i intrebi, sant sigura ca isi mai amintesc

Cand le-am scris numarul si ca oamenii, sa citeasca, isi mai doresc.

Cel putin TORJE… Mi-a scris

Ca ii place asa… cum BOULUI i le-am zis!

Ce in gand AI…

Oare, cei de acolo or fi stiut

Si de aceea randul n-au mai batut?

… Stiau ca te-ai hotarat ca PUSLAMA

Aici, neaparat, trebuie cantat de tastatura mea?

Si dupa atatea peripetii

Ce vrusesi… cu blue… sa imi scrii?

 Oare, ca omului de aceea, deasupra capului, un cer albastru, senin, i-ai dat

Ca sa nu traiasca o viata intristat?

In fine,

pentru toate… 

Eu ITI multumesc!

… Chiar daca nu intr-o rugaciune-o rostesc!

*

**

Ce zici, BUFON?!

Ai replica?… Ai ton?

Mai pune culoare din oale-n obraz

Nu vrei sa imi spui ca ti-ar fi cumva… Macar un pic de necaz!?

 Dar cu ai tai

?63?

Poate citesti „Pana la oase!”?

… Poate vrei sa intelegi… Ce-ti fac creaturile libidinoase!?

Dar in cei

„7… ai tai de acasa… ani”

Nu ai invatat nici macar…

Ca hazul se face la urma… Daca esti un MAGAR?

Nu asa, tac-tau te-a numit

In ziua cand despre caracterul tau i-am vorbit?

 Iar in cei 

?29… sau mai degraba… 30?

Tot n-ai gasit, a obrazului curat urma…

Ca sa stii unde cei cu caracterul prost se aduna?!

*

Ca si GUNOIUL, bai BOU… Intr-o TURMA!

Acum, MISTRET… SCURMA!

*

„Caci viata atuia nu este de furat, cand viata daruieste!

… Dar viata nu ne iarta… Pe muteste…  Cum ni le ticluieste!

Caci de ar fi stiut  procletul… Omenia mimata doar de falsele fatade

 … Invatatura poarta!… Dar cand cortina cade! „

*

*

Doamne!

Ce as mai zice-o…

Asta e DREPTATE!

Sa i le spun ca din

… a TA Carte…

Crezi TU?!?

… Ca va intelege… acest FUTALAU

Ce ai vrut sa ii spui prin

… a mea carte…?

Ce de toate-a avut

Cand nu a gandit ca e NEDREPTATE!

…cand

cu MARSAVIE

… si-a facut doar parte!?!

Eu NU CRED!

Chiar daca azi ar vrea invata… din cealalta carte…

Ce nu l-a interesat!…

Dar poate o intreaba pe ma-sa

… si ea, CEVA de la viata, o fi invatat?

*

*

 Dar nu crezi, ABATOR… ca si aici a nimerit-o

Chiar daca putin a cam rotunjit-o?

Insa cred ca Vruse si sa redea

Ce pentru tine, ascuns sa ramana, se straduia…

Na!… Fiecare in sinea sa…

Crezu in acea zi ca PESTELE cel mai mare, il are in varsa sa! 

*

Sa ma trazneasca… Daca nu este chiar ea!

 … Daca mi-o imaginez pe jumate!

(… Dar de ma uit mai bine…

Cred ca-i reduc doar o treime!…)

 Numai ca nu sta pe spate, sau pe aplecate…

Ca in poza de pe aici, unde ii arata Piticului ce poate!

… Pana si parul are acum adevarata culoare…

… Ce balarie!… Ce floare!…

Dar cu putina fantezie, combinandu-le pe amandoua

Va puteti face o impresie despre AIA cu doua!…

… Doua?

… Gauri!… De unde laptaria curge

Ca sa aiba VITELUL ce suge!

Daca tot n-a putut spune

CE FACEA cu FUTALAU

Macar de-ar fi ras asa

… Ca s-o pot privi si eu!

*

Dar unde sa fie VACA?

… Lasand aici deoparte mirele, care in decor e pierdut…

Ma gandeam la poza ta… Cred ca erai tocmai la pascut?…

Si cine, cu ce VACA… drumul si l-a facut?

Dar cum uitai!

De aceea porcii, mai jos, la nunta, mi-am pesmis si ii invitai!

*

*

SI?

Ai avut ma,

… cel putin…

„noroc”

 … de vreme frumoasa?

… Sau a plouat…

Ca sa ai destul

NOROI

… Sa te scalzi…

 

Ca la ma-ta acasa!

Kamikaze,

Stii aia cu barbatul… cum cica ramane tot barbat…
… Ii cade palaria…

Si-o ridica si scutura de praf, apoi si-o pune din nou…

Pe cap!
Ce crezi ca zice PULA… care tuseste ca-i vine praful in gat?
… Cand palaria trece pe la nivelul ei?

?

… Saluta-mi prietenul… ca l-am tras iar de ata!

… Daca tot… NIMIC nu invata!

… Dar candva… O sa-i cazi si pe fata!

*

Asta ca adaptare de la mine…

FUTALAU!

… Special pentru tine!

*

Lasă un răspuns

