Cartea mea-i, copiii mei, doar o treapta!

9 Iul

 

Doar n-oi fi vrand, cumva, sa iti exprimi dorinta,
Sa-ti scriu neaparat povestea si pentru

Sapanta?!

Dupa asa fapte frumoase, zici ca ar fi pacat
Sa fi trecut prin lumea asta, asa, neobservat?
lansare-candidati-fetesti-2 (6)
Doresti si o coroana la cap de-npodobit?
… Si ea potrivita pentru ce-n viata ai… Sau din pacate… Nu ai izbutit?
*
Sigur!… Dar stii?… N-am putut aduna,
Decat buruieni ce put!… Ca si fiinta ta!
Dar ce importanta oare-o mai avea?
… Va sta doar adevarul scris!… Asa!

images (1)
Nascut CACAT sa fie, caci nu s-a straduit!
CACAT a dat din el!… Toti anii ce-a trait!
Si astazi doar… CACATUL a murit!
Bine-i ca-l ingropam si nu-i de-nmugurit!
Din el ramane doar tarana!… Si gunoiul ce-a starnit!

*
Si lumea de s-o destepta,
La bovine pe doua picioare, sa nu mai dea viza!
Caci numai asa se va salva… Si aerul curat isi va pastra!

*

… Na? Unde ti-e oglinda? Poti s-o spargi din partea mea!
Stiu ca ce citesti, in capu-ti prost, tot va suna!
Chiar de nu-i acolo nimenea!… Sau poate tocmai de asta?
Ori poate un chirias sarac ti-ai angajat,
Sa-ti umfle, din cand in cand, pe umeri, al doilea sac?
Sa ai si tu lumii… ceva de aratat?
… Caci oare?… Ma intreb: Cu ce vei fi defilat,
La toate Revederile ce ti le-am dat?
Sau vrei sa-mi spui… Ti le-a lasat, asa, din toana,
Sa nu te duci cu mana goala?
Si-acum, sa iti mai spun inca odat’,
De ce pana aicea puti, Cacat?

*
Caci daca maica-ta din tine, nu un Bastard ar fi facut,
Ti-ar fi spus doar!… Cu tata-n gura! ,,Mandria omului e de nepretuit!”
Cum sa-ti explic ce niciodata n-ai aflat?
Cum?… Daca maica-ta cei ,,7 ani de-acasa“ nu ti-a dat?
Si azi ,,de ce?” si ,,ce?’’ am de vorbit,
… Cum sa-ntelegi vreodata, Ipocrit???

***
Si acum te gandesti, ce sa iti platesc
Ca nu mai sant proasta si vorbesc?
Iti curg iar balele dupa ceva?
Ce numai eu am?… Dar si tu sa ai, ce ai mai vrea?
Scrie-mi te rog!… Si nu mai amana!
Si da-i! Si da-i!… Iar nu uita!
Nu pentru mine, Boule! Pentru curva din inima ta!

*
Si iar sa iti platesc pentru nimic?
Cand eu doar nici un rau nu ti-am facut?
Ce pret mai scump e de gasit,
Decat un suflet pangarit?
Caci orice pret ar fi!
Nu ma mai poate zgudui!
Si ai grija!… Daca il platesc,
Sa nu cumva sa ma si limpezesc!

*
Arata-i lumii… Ca-ti platesc, pentru dispretul ce-am dat glas!
Arata-i!… Ca sa inteleaga!… Ca tot o TARFA ai ramas!
… Na, Lasule? Ce sa-ti mai spun?… Iti place titlul?
…Nul! Nul! Nul!- Pulau-Futalau!… Asta a fost telul tau?
Na, uite!… Astazi ti-l dau eu!
Du-te!… Lauda-te! Nu vrei sa-mi spui ca ti-o fi greu!?
Sau intelegi ca nu-i nimic de capul tau?

… Si ce invatatura le-o fi dat odata?…

,,Cartea mea-i, copiii mei, doar o treapta!

A prostilor cu capul vid si coaie pline

Si-a futalailor lasi, nascuti in mine!

Asezati-o cu credinta capatai!

Ea e hrislovul vostru cel dintai!” !!!???

Pfui!

 

Lasă un răspuns

