Si chiar mai vroiai, ma?… Al DRACU, SPURCAT! (22)

2 Iul

lansare-candidati-fetesti-2 (6) 

Mark Knopfler… Are We In Trouble Now-„Golden Heart “

°°°

Ce minunata melodie!

… Ca tuturora bine sa le fie!

*

Celora ce stiu iubirea pretui… ORICUM!

*

Dar mai degraba as zice-o…

Acelora care pentru a o dispretui… S-AU PUS PE DRUM!

*

Sant sigura ca cei care-au platit

… Pentru ceea ce ultimii au inteles „ca ar fi de EA”…

Or sti desigur ce sa spun as vrea…

*

De aceea, Sa traiasca MUZICA!

*

… Chiar daca deseori e-un plasture ce si mai tare-n rana arde

Cand melodia si cuvantul le rascolesc din nou pe toate

Si stim ca timpul… Ca in vorba… sa ne vindece… Nici nu socoate!

*

TOTUSI

Gasesc ca e pacat… pana acuma sa nu fi ascultat

Un cantec… despre ceea ce un PORC in urma a lasat

Cand jegul, ce-ti imbiba sufletul, nu e de curatat! 

De aceea, aici, vreau doar REZONUL la punct a convoca

Ma tem…

CAPUSA

o pocni cumva! 

Caci sigura imi sant… Cand astea am mai scris

… iar a uitat ce i-am scris la CONCIS!

 *

Asa am deslusit mai bine ca strabat, fara o sansa de scapare, un cosmar

 Si ca arcusul frant intruna-mi jeluieste… Pe-al inimii zdrobit altar.

*

Caci astazi, dupa ce ciulinii Baraganului l-au vrut pastra umflat

N-as vrea ca sa plezneasca neaparat

Cand in obraz si pe aici i le-am cantat…

Chiar mi-as dori sa se inbuibe, asa cum a visat

Eu parca despre asta… ceva citii… Sau m-oi fi inselat?

Insa proiectanta aia cu fofarlica

Instruita in timpul  prea desului cazut la pat

Cel putin acuma, cateva chitibusuri, i-o fi explicat?!…

*

Putin din CONCIS

… Pentru REZON… i-am mai scris!

*

Si uite numai, despre cate imi mai amintesc!
Numai despre ce a fost cu tine-n pat, nu pot sa vorbesc.
Si ce?… N-am povestit destul?
Cine a fost, oare, agentul ,,NUL- NUL- NUL”?
Unde a fost cocosul grozav ce te-ai laudat?
Si de ce oare, gaina sa iti mai fi stat?

Ce bine ca pana sa-nceapa ,,sa fie frumos” nu ai asteptat!


Nici n-as fi banuit ca-s cu cacatu-n pat!

Asa a fost doar un vitel umflat!

Si spune-mi tu… Ce as avea de regretat?
Ca numai pentru ,, Si da-i! Si da-i!’’ m-ai cautat?
Si nici despre El nu am nimic de relatat…
S-o fi chitulat?

… Sau raioasa l-o fi reservat?
De ce despre el n-oi mai stii nimic?
… Dar despre banana, ce-ai mancat-o, tot mi-am amintit!?
Si ma gandesc, cand tot ai fost castrat
Ce or fi vrut soldatii sa-ti spuna cand titlul ti-au dat?
Nu cumva, numai ca

Din cireada erai scapat?

Si de care tarate te-ai temut, Plavan?
De cele ce le rumegi an de an?
Si?… Bine e la morfolit?
… Si cum te placi asa de zudalit?

*

Si de ce bai,

PULA prin RAIOASA umblat

… Acolo, cu tine sa ma mai fi urcat

Cand nici de mintit nu mai aveai scuipat…

Tocmai la „Si da-i… Si da-i”…

Te iubesc, Maria!

… Sa te fi articulat?

PACAT ca n-am putut ca ma-ta ALBI, 

Sa-ti fi tras atunci FLEGMA… Si nu de pe ACI!

*

Caci cu degetul, cred ca oricine mai bine poate sa si-o faca

Decat sa astepti la Toma Blagoslovitul

Ca sa vina doar

FUTALAUL CURVEI = bibi  de CURVE MARLITUL

Sau BASICA cu aer statut infestata = In care-a zacut tot o VACA!

*

De aceea porti MUTRA de azi

… BAI PULA!

Doar ai dat, la CURVE, ARVUNA!

… Suna?

*

El ii propune sa ramana prieteni

… Si  de ceva ,,o vre“…

Ii sta la dispozitie!

 Ea stie in sfarsit…

De cine s-a-ndragostit!

… Si-atunci isi aminteste

Cum el salteaua expusese.

… Si cum la inceput

Presimtiri a avut.

… I-a spus ca se-ndoieste!

… Nu crede c-o iubeste!

Te iubesc, intr-una ii spunea…

Si-n realitate-si batea doar joc de ea!

… Cum s-a adeverit,

Tot ce a banuit!

Ca nu a crezut  doar, ca-i taur comunal…

*

Si chiar mai vroiai, ma?

… Nu crezi ca citindu-mi in ochi

Cand spuneai ca te privesc oarecum

Constiinta te batea pe obraz

… mai, PULICA!

… Dar neavand replica, nu avea ce sa zica?

Eu mai degraba as zice ca de aceea n-ai scos decat viermisorul!

… Sau vrei sa-mi spui ca numai atata si-a derulat CURVA mosorul?

*

TIGAN LIBIDINOS!

Macar atunci de limba sa te fi muscat

Poate pana AZI m-as fi curatat!

Al DRACU, SPURCAT!

*

*

Eu ma gandeam sa ma arunc in Dambovita,

la malul careia ne plimbam

si BOUL isi lasa ultimul JEG!

Cat de proasta m-ai crezut, bai MITOCAN?

Te intreb iarasi, acuma!

Ce bine-mi este sa vad ca arati CHIAR ca PULA!

Asta-ti este masura!

*

Pacat ca n-am putut sa-ti rad, atunci, in nas

Caci mi se incretise, deodata, gura…

Cand am inteles,

ca toate lunile acelea,

am vorbit numai cu PULA!

De care atata m-am ferit

… Si totusi s-a belit!

N-am zis-o candva?

SA o ARATE nu mai prididea!

Si pentru ca aici, chiar mi se pare „colorat”

Si ca imagine, dar si ca exprimat

I-as arata ce merita BOVIN…

Daca as putea rade doar putin…

Ca doar din pom a coborat

cand 29 de ani i-a batut

Sa se expuna cu ce a avut!

Caci cam asa cred ca-l ardea

… Sa nu-i pun farul pe ea?

Iar ce se distinge in prim plan

Este rasplata pentru BADARAN…

Nu pentru ca sa-si vada si a doua fata

Doar stim ca tot nu invata…

 Al mumii inginer

… cu cap de VITEL!

 

Bild23

°°°

Si asa am ajuns si in punctul

Unde soricul nu i-a pocnit!!!

Cica…

Vroia mai departe BELIT! 

*

*

*

Ca sa ajung…

( MULTUMESC… DOAMNE!)

Sa scriu PULII

… la bloguit…

*

*

*

… Si daca mai rascolesc putin…

Pe acest cantec incepui sa scriu pe Internet la BOVIN!

Cand REVEDEREA la usa batea

De 30 de ANI!

… Dar nu la USA mea!

°°°

Ce zici domn INCHIPUIT…

Ti le-am nimerit?

* *

*

FETELOR…

NU faceti GRESEALA MEA!

Cand va baga mana intre picioare…

Dati-i peste ea!

Nu spuneti, ca sa si-o traga…

„Ai grija… Ca pe acolo n-a fost NIMENI!”

°°°

CA O sa patiti ASA!

°°°

*

 Ce zici FUTALAU… care suplimentar o CATEA FUTA

… Cand te-ai dus la camin apoi, in creierul albit de maica-ta…

Numai te manca?

Dar DE CE???

Nu ai incercat la ea…

Nu crezi ca tocmai calibrul, dupa care visai, il avea?

Cum ti-a zis ma-ta mare, ma!…

Potrivit!

… Daca DOAR ASTA ati poftit!…

Pana acum, sper ca si pe nas v-a iesit

BASTARDUL CURVEI

… iesit DOAR la MARLIT!

Lasă un răspuns

