Pasi…

28 Iun

Zeit vergeht

Pasi… Pe asfaltul surd

Rasunandu-mi in ureche necrutand

Ca din marea gandurilor ce ma scalda napadind

Sa revin… In fata mea privind.

*

Pasi… Pe asfaltul mut

Amintindu-mi deodata ca masor trecut

Prea exact… ca sa pot ignora

Ceasul bate-ntruna… Si asa!

*

Pasi… Pe asfaltul rece

Sa nu pot uita ca timpul imi trece

Si unde ma-ndrept, sa privesc

Intrebandu-ma… Ce imi mai ramane sa gasesc?

*

Pasi… Pe asfaltul mort

Ca iar sa gandesc desptre tot

Daca intrebarea, numai pe muteste, neintrerupt mi-o pun

Sau raspunsul scris in mine, iarasi il adun?

Caci banui, chiar de la-nceput, ca acea usa am impins

Ca sa las in urma ce m-a stins.

*

Pasi… Ce sant de facut

Omul… Cum ar fi… este doborat!

Si numai la urma… poate… Raspuns va gasi

Cat a valorat ca a fost acela, care-a fost aci…

*

Pasi sacadati…  Care urmaresc

Sa ma stapaneasca cand in ei citesc.

… Nu primesti a doua oara ce ti s-a furat

Caci norocul nu e de imprumutat!

Si chiar daca stii secunda-n care te-ai trezit

Sa iti zici ca nici n-ai vrut sa ai, ce nu ai primit

Palma in obraz si al paiatei  hlizit

Sangele in vine ti l-au otravit!

*

Pasi… Astazi ii masor…

Parca mai exact ca ieri mi-este ritmul lor!

Dar azi merg cu pas abatut si gand tulburat

Drumul nu o lasa decat cum mi-e dat…

Si  ma-ntreb acum… Daca a meritat

Cand cu toate ce m-au apasat… Doar m-am aranjat?!

Dar chiar de n-as fi amutit in fata sarpelui spurcat

Pricepandu-i fapta cand s-a lepadat…

Doamne!… Nu-i pe lume piatra… S-o fi ridicat!

*

Pasi pe asfaltul vietii… Omu-i ca un orb

… Cand destinul doar il tara in desisu-i morb!

In negru smolit… Surd si mut!

Sa nu o mai poti lua de la inceput…

 

 

 

Lasă un răspuns

