romeo-JUDA de SCUIPAT

26 Iun

Iarasi M-A chemat

… Tocmai asta am uitat!

Cred ca pe toate i le scurge

Ca sa aiba FUTALAUL ce mai suge

… Caci pana muma a plecat

Va trebui si intarcat…

Sa nu stea numai pe uscat!

*

„colegiimei”

… Stii pe cine am visat?

Sau faci o paralela cu

 „romeo-p9”

cache_24133315031

… pentru cel ce

pentru CURVA si BANI

obrazul si l-a cacat…

… Caci sufletul i-a fost demult SPURCAT?
Dar de gandesc Doamne, la povestea TA,
Cum mi-ai dat Instinctul sa-mi spuna Ceva!
… Si de aia te-am visat?
… Ca la fel ca tine am patit…


Cand

SARPELE… ca JUDA…

banii a ravnit!?


… Si de aceea de ZIUA TA pe „romeo-p9“ m-ai chemat?
Sa ii mai spun CEVA, la ceea ce-ai dictat?

Sa isi priveasca

sufletul SPURCAT

cand isi priveste HADA!

 JUDA!

*

Caci SUFLETUL SPURCAT… cu tata i l-a dat

Cand in SODOMA si GOMORA l-a FATAT!

*

COLEGIIMEI

 da-i te rog lui

 romeo-JUDA de SCUIPAT

 ultimele randuri!…

Nu crezi cumva ca l-as putea pune pe ganduri?

Si chiar daca AZI, asa ar fi…

CUI i-ar mai folosi?

*

Acum, ai de citit

PROST INCHIPUIT

Ca sa te gandesti in ziua cand mori,

De ce ai trait!?

Si ce bine-i ca,

Viata nici o sansa nu-ti mai da!

…Crezi ca am uitat?

Unde-mi este sansa… ce viata mi-a dat? 

*

Dar de ar sti el…

ACOLO va fi doar VITEL!

Si in urma, vor ramane astea scrise… Ca apel.

Ce-si face

MITOCANUL

cu mana lui

Cand

VREJUL l-a condus

Nu trebuia, cumva… Sa le fi spus?

 

Lasă un răspuns

