Multumesc, Doamne!

23 Iun

6519785-abstrakt-religiosen-hintergrund-mit-der-christliche-kreuz-und-stretching-hande-zum-himmel 

 

 

 

Multumesc, Doamne… Ca Tu m-ai inteles si sansa mi-ai dat… De a pleca departe!

Ca anii… nu in umbra mortii… sa mi-i fi strabatut…

Sa nu-mi fi fost drumul doar un bocet… Ce huia in a vietii mele carte

Chiar daca astept sa cada noaptea ce gandul mi-a umplut.

*

Cum sa iti explic… Cand nu am cuvinte… ceea ce-n adancu-mi  mereu talmacesc?

Dar daca existi, Tu vei lua aminte… Cand al vietii sens, mai clar ca oricand, acum deslusesc?

Nu-i o ironie… la cer si mai strigatoare… In fata nezisului… Din nou sa privesc?

Insa Tu i-ai ales numele ce-l are… De aceea, iarasi… Doamne, multumesc!

*

Tu stii ce desteapta Soarele in mine… ca atunci cu totul sa ma fi-nvatat

Dar stii si tumultul care-n suflet zbate… Cand pricep mai bine cate mi-a furat!

C-as fi ca lumina!… Fara bariere!… Cand nu totu-n mine doar s-a inchistat

Fara ca sa strang darurile tale… Ce cu banii lumii n-as fi adunat!

*

Si si mai adanc iti multumesc, Doamne… C-ai zamislit, in mine, femeia care sant!

Dar in josnicia creaturii sale, valoarea rasplatii ii fu…  Doar cuvantul aruncat in vant!

 Insa Tu o stii, ca intr-o tacere, masurata mortii, drumul doar astept sa te fi-ntalnit

Caci as vrea sa-mi spui… Ca sa isi purceada cantarita-i fapta… Cum de-a indraznit?

 

 

 

 

Lasă un răspuns

