Si DE CE?

18 Apr

images2(1)

Deci… DE CE
… „NU VREAU SA TE STRIC, Maria!“
… FUDULIA-TA?
… FUTEAI pana la amiaza in CURVA… si te pierdeai prin ea?
Intrai in panica din cauza LARGIMII?
… Sau din cauza ADANCIMII?
Dar sper ca destul cu BANII ei s-a vatuit, TAMPON
Ca sa stii si tu, ce este FUTAIUL adevarat, domnul ABATOR!
… Sau daca tu esti o ALBITURA…
Te-ai temut c-o sa-ti dea … CUM ma-ta facea… Peste PULA?
… (Pardon!… Vrusei sa zic… peste gura!
… Sau… Peste obraz?
Dar daca nu au stiut ce e ala… Tot nu le-ar fi necaz!)
*

Cand vei pleca, sper ca doi BAN- BAN
CURVA ta sa mai aiba, pentru tine, PLAVAN!
… Daca numai BAN-BAN ai vazut pe lumea asta, MITOCAN!
*

Sa-ti spun ce tocmai lui SHAKUR i-am zis
… Cand mai OM este decat multi ce oameni se cred, CACAT?
Ca este DARUL LUI DUMNEZEU!
… Ceea ce despre tine nu poti spune, RATAT!
Sa fii chiar darul lui DRACU… Sau TU il personifici, ALA UMFLAT?
… Caci de as putea desena, ce frumos te-as avea de redat!
… Nu crezi, dupa cate ti-am scris?
Nu ti-a lustruit locul sa iti porti COARNELE…
… Sau la SCALPAT ti-au cazut, cum am zis?
… De aceea poate nu ma pot opri?
Caci Sufletul mi l-a schilodit, pe degeaba…
… DRACU fatat de CURVA din TARANIA-  urziceni, dupa ce iarasi mai ALBI?
*

Si tot nu ii dai liniste lui frate-tau, PULICA tiganeasca?
… Ce bine ca nu mai stie NIMIC!… Sa nu se cruceasca!
*

· 174 – Tu du-te la ma-ta!… Du-te la albit!
… Sau te placi numai asa?… Numai zudalit?
Timpul ce-l mai ai… nu ma uita!
… Si ce mi-ai facut cu NEMERNICIA ta!
*
… Asta am zis-o… dupa cum vezi, CHIAR la inceput!
Dar astazi, nici ASTA NU MERITI sa constientizezi,
… ALA, in cap si in suflet de MARSAVIE… BANULUI VANDUT!
RAMAI DOBITOCUL care te-ai placut
… Ca si-asa, pentru apa sambetei, pe toate le-ai avut!

*

Kamikaze,
… Ce crezi… Ce intrebare… asa prin cap imi vine?
Chiar nu a venit FUTALAUL… sa se planga la tine?
Sau ii place sa-si aminteasca cum… coaie candva a purtat?
… De aia si le lasa acum la ajustat?
Sau sa zic mai clar…
Ii place cu usa chiar?
… Candva am zis asa:
  „Sa nu ma opresc, zici?… Ai meritat LECTIA?”
*
Sau mai degraba sa zic…
Daca nu le are…
… Sigur ca nu-l doare!
Si ce este o greseala pentru un PLAVAN…
Cand trogul este plin… Iar pretul se masoara numai in BAN?

KAMIKAZE,
…Inca ceva pentru controlul tau am conspectat
Caci cum am zis, punandu-mi bete in roate… la PUNCTUL ce-l mai am de dat,
Scanteia si Ideea… una, alteia in struna si-au cantat.
*
*
Cand eu zic de Ferrari
Tu, doar nu crezi ca pentru DACIA s-o fi vandut?
Asta sa fie oare motivul… de ce-mi retii mereu pe PUNCT?
Sau sa zic… Il respingi…
Ca… a fost cu SIGURANTA… poate o DACIA?
… Sau la SECURITATE… se primea altceva?
*
… Poate ai inteles cu PUNCTUL… ca la… punct- punct… m-oi fi gandit?
… Caci cum as intelege altfel?… Sau chiar controlul si-a dorit?
Insa sa plec cum as mai vrea, fara ca tu sa ma fi concediat…
Caci doara pentru munca mea… nici macar o bere nu mi-ai dat.
… Ce sa mai zic despre o votca, pe care-as fi baut-o poate pe nerasuflat?
*
… Dar nu sant trista ca doar berea,

Ca si PRIMATUL a spumat…

Iti ia doar ochii!

… Se-nfoiaza!

… Dar de astepti putin,

E

DOAR

 PISAT!

 

Lasă un răspuns

