Sarpele si Muza…

18 Apr

images

*

… Daca unul cu rabdare pana aici a staruit
De citit despre marsavul care masca si-a lipit,
… Inca una despre Muza… Ce ca Sarpele-a muscat…
Si-apoi in obscuritate veninul a injectat!

… Intr-o contemporaneitate ce valorile si-a stins
Ce copiii si-i trimite la straini cu bratu-ntins
… Pana si identitatea o sa se piarda… candva!
Sper sa nu ma condamnati!… Sant convinsa ca-i asa
… Cand doar promiscuitatea peste toate va trona!

… Cat de buna este muza de-a putea rima ceva…
Debutand, inca n-am zis-o… O admir ca e asa!
… Faci niste conexiuni… Si punand rimele la locul lor
Chiar cu zgarcenie de vorbe… Te exprimi cuprinzator.

Insa dupa toate cele… Cand atat am mai rimat
… Urmarind sa-i spun destule unui nimeni declasat
Deveni ca o capcana… Fara sansa de scapat!
… Fericit fie acela, ce veninul marsaviei… Niciodat’ nu a gustat!

… Iar acuma despre Muza… Chiar de m-am si amuzat
Ca strigoiul… uneori, in ureche mi-a cantat!
… Mi-a luat tihna!… Dara scrisul, chiar de este minunat
Uneori mi-as fi dorit-o… Muza sa ma fi iertat!

Lasă un răspuns

