FETELOR, invatati!

18 Apr

20491-1

*

Paziti-va de CURVE si FUTALAII lor primitivi si umflati!!!
*
Si pentru HADA… Ceva am conspectat… Daca in oglinda cand s-a privit
… Chiar nu a inteles ca i-ar fi avut ceva de rostit!
Si de altfel cu ea chiar ca nici o vorba nu am schimbat
Cand atata de sus nasul si l-a purtat…
… Dupa toate cele, am inteles si eu de ce era asa.
Cum sa poata Cacatul mai bine… si mai adanc inhala?
… Iar daca ati inteles ce scriu despre acest Primat
Va imaginati si ce ochelari, in culoarea preferata a Curvei, am mai purtat!?
Cica se dadea ca ar fi o doamna…
… Sau o fi banuit, ca stiam deja, ca e doar o POAMA?
Dar oare cand asa arata… de cate ori nu imi pun intrebarea?
… Cand BOUL, toti anii, la SESAM se ruga… Cine pe cine medita?
Caci de altfel, chiar asa de desteapta ca ar fi, chiar nu s-a vorbit…
O fi cazut prea des la pat… Si atunci, timp avand, pe toate si le-a insusit?
… Ce ziceti de bestia de inteligenta, prin politehnica asa cunoscuta
Care face doua Proiecte… Pe al ei si pe a aluia care n-o lasa nefututa?
(Sorry, tocmai jargonul l-am casapit
Dar mai am nedumeriri… Despre ala tampit!).
… Acum, chiar ca scriu asta cu culoarea pe care Hada o prefera…
… RoZ BomBoN…
Nu este pentru „pedi- mani- ruj”… a curvelor preferata, cumva?
… Si asta o vad mereu!… Cum numai sugea,
Neintrerupt!… Cand avea pauza… Tigara!
Sau, sa le fi fost semnul, ca nu mai putea astepta?
… Uite, cum TOCMAI astazi… 3.01.13… imi cade FISA!
Iar tu RATAT!… Oglinda in zilele astea… ai vizitat?
Si ce ai vazut… PULAU CASTRAT?
… Te-ai bucurat?… Ai baut un sekt CU CATEAUA TA?
Pentru planul ce l-ati avut pe socoteala mea?
… LABA sa faci ai vazut… nu te poate ajuta!
… Secolul din care ai coborat nu-ti mai poti schimba!
Dar CURVA cu mainile atat de frumoase cat de hada era…
LA asta te uiti cand BANII sa-ti dea?
… N-ai inteles?… CA BOUL… TOT la toate PORTILE vei sta!
Si chiar de citesti astea PENET…
Vei fi TOTDEAUNA… ACELAS PROLET!
… Caci ce ma-ta nu ti-a dat si tu de la VIATA sa intelegi ca ai de luat…
… POTI sa te lingi pe bot, FUTALAU-CASTRAT!
Traieste ca VIERMELE ce de strivit sa fie a meritat!
Caci nu cred ca vei reflecta la astea vreodat’!
Si?… Ai Ferrari?… Rolex?… Si tot CURVA le-o fi cumparat?
Cu cine-ar fi de vorbit oare?… Cand in cap ai tot cacat?
METALURGIE DEFORMARI… CE ZICI? Pe cine sa fi CIZELAT?
ASTA e CACATUL, IN lume scos doar la futat!
Asta-i inginerul cu cap de VITEL!
… Sa te caci pe el!
Dar nu si-a facut-o el?

ASTA e PROLETUL, ce in DOBITOCIA sa,
… a crezut ca are drep peste VIATA MEA!
Asta e RATATUL!… TARANUL de ORAS UMFLAT!
Asta!… CACAT de BARBAT!
… PANGARITOR de FETEMARI… HAPSAN cu suflet de CACAT!
PULAUL MA-TII UMFLAT!… CURVA DE CE NU TI-A AJUNS, RATAT ?!
Ti-ai dorit si tu SCULA
… sa tii, in fine, pe una frumoasa in mana?
Caci pe urma iti spunea numai HADA… noapte buna?
… Si daca de tine numai scula a fost,
Cu ce sa gandesti DOBITOC… ce in urma ai lasat?
Cum sa te fi interesat?… MARELE- FUTALAU-UMFLAT!
… Si de asta… lasand BANII deoparte… CORNUT!
O gaura in ULUCA ma-tii, acelasi rol sa-l joace ar fi putut!
… SAU TE-AI GANDIT LA BANI… cand a vrut?
*
**
Ce sa mai zic despre galbenul ala…
… Ca la paiata pe capul Hadei… mereu slinos lipit…
Pentru care nici macar destule fire nu erau de gasit?!
… Iar ajung la GALBEN!
… Si scriind ACUM, inteleg, de ce i-a placut o Hada.
*
Cand eu si aici sant prea altfel… Mult prea altfel… Ce zici CORNUTA?
… Oare sa destainui?… De o vesnicie… eu ma plac CARUNTA!
Prietena mea care se vopseste…
Spune chiar ca asta, incredere de sine dovedeste!
… Nu putini imi spun ca bine mi-ar sta…
Dar eu sant multumita… c-am inteles ceva!
… Candva viata, chiar ca nu-ti mai face, cum vrei, jocul tau
Mai bine invata cu ea pasul face, sa nu-ti fie greu!
Si super modelele de-au imbatranit…
Poate au toti dintii, dar fata este tot ca si a babei care a gandit!
… Barbatul meu, chiar in concediul ce a trecut,
Putin mai impopotonata… sa ma fotografieze, aproape ca nu a vrut…
… Mi-a zis ca aceea, nu Maria pe care o cunoaste el as fi
El ma place mai bine saraca si curata… Ca in vorba aceea, daca cumva o stii!
*
Zabalata!…  HADA si la PROPRIU nu numai la FIGURAT!
Bine ca ai avut… in fine NOROC! Altfel cine dracu’te-ar fi luat?
… BINE ca ai avut BANI sa te ia!
CEI dinaintea LUI au stiut ce ai merita!
… Pentru o CURVA… un FUTALAU de seama sa!
Altfel te-ar fi atarnat pe gard!
… Sa te viziteze cand Ceausescu curentu’ l-a luat!
BUZAU, daca tu pe Taurul Comunal( BIBI ) din URZICENI ti-ai achizitionat…
CERE banii inapoi!… DOBITOCUL este CASTRAT!
BUZAU, tu tine-ti CURVELE acasa!
Caci de futut… sant bune si la voi… NU le mai trimite in lumea aleasa!
… Si „cercetator in pestera muierilor“… sper nu te-am pierdut
Si LATERNA ai avut!
… La ramat… cand locul a fost vacant!
… Sau ai intrebat…
UHU!!!… I-aicea cineva?
Si ti s-a raspuns:… NU!… Dar a fost candva!
Vino ca e calda… Buna chiar de scalda!
N-o mai poti „strica“… CURVA!
De-aia este larga… Ca e VACA!
Asta BASTARD, este cadoul meu!
… Pentru cei 4 ani… cand CURVA TA cu varsa se plimba…
Iar eu in CAMIN am asteptat! Ca eram fata din SAT.
… Sa dau in tine CACAT!
COLEGIIMEI … CREZI CA MAI AM CEVA DE EXPLICAT?
…SORRY! SORRY!… Iar fara vointa am „eronat”…
CURVA era 1 an mai veche in facultate… am uitat.
Pana a aparut si pulica…
Era deja satula… pana in gat… de una mica!
De aceea sa-mi spuna ca o F—A, nu a putut?
Era tocmai la competitie?… Sau nu a vrut?
I-a placut pauza ca… in fine, iarasi CA TOT se simtea?
Ori la VIDUL ei pompa ii lipsea ?
„Colegiimei”, poti respira… sant gata!
… Mai aveam ceva pentru ZABALATA!
Ca daca… CURVA, ceva ar fi spus
… La TAURUL ei, SIGUR!!!… nu m-as fi dus!
Caci cum am scris undeva… Am acceptat toate fiintele ce DOMNUL le-o da…
Mai urate, mai proaste, sau mai altcumva…
I-am multumit pentru darul sau si nu m-am increzut…
… Am stiut ca EL mi-a dat si i-am multumit si ca intreaga m-a facut…
Si chiar pe CURVE le-am acceptat…
Le-am dat o sansa pana OBRAZUL ADEVARAT si l-au aratat.
… Aici de citeste, se recunoaste cineva.
Si SPER dreptate-mi va da…
Dar cand pe viata ta… fara sa le faci un rau… un BAN n-au dat…
…DOAMNE, nu sant TU!… Cel putin OBRAZUL este de aratat!
Si daca cu GUNOI, voit sau nevoit te-ai amestecat,
Nu-ti ramane decat in GUNOI sa scormonesti!

Chiar daca ESTE, DE TINE, din nou PACAT!

*
… Si cum m-as fi oprit!
Dar gandul de cand m-a urmarit… La asa ADUNATURA!
Stiti, cel cu ielele… Caci destule s-au adunat!
Sau chiar Salubritatea s-o fi invitat?… “onoarea au spalat”…
…Daca si asa NIMIC N-A VALORAT!

Asta o adresez special pentru

Facultatea de Metalurgie Bucuresti

Doar stiti si altii
… De ce ca de dracu’ ar trebui, prin Facultati fara facultati, sa te feresti!
De Curvele ce pe acolo promoveaza
Dar si de FUTALAII ce vrejul si-l pompeaza
Ca sa taca apoi toti CHITIC
Metalurgie Bucuresti… ceva sa-ti mai zic?
Si daca tot am intins iarasi vorba… asa
Al cui FUTALAU… FUTALAUL asta mai era?
Cand Decanul n-a putut sa ne puna FATA in fata

Sau crezu ca pentru TURNATORII SECURISTI nu se facea

Ca sa citesc si eu JIGODIA!?
… Ce zici FUTALAU?… Ce meriti sa fac pe obrazul tau ?
Cu ielele, jignii pe cineva

… Si nu mi-a fost intentia!

Caci COARDA de incins…
Nu ca Sanziana-n mine s-ar fi-ascuns…
… priveam si cum ma minunam. Azi de cate ori s-o fac?
Cum pot fi unii HAZI si-n piele mai incap?
Caci doar mi-am zis: DOAMNE, de ce ai pedepsit-o asa?
… Saraca!
Azi zic: Asa a meritat!
…Caci altfel… CUM S-AR MAI FI ADUNAT?
Si de aceea DOAMNE, de ZIUA TA pe ”romeo-p9“ m-ai chemat?
Sa ii mai spun CEVA, la ceea ce-ai dictat?
… Sa isi priveasca sufletul SPURCAT… cand isi priveste HADA!
JUDA!

*

ADINA COZMA… curva de BUZAU
*
… Uite ca am uitat!
Chiar mi-a scapat!

Si o astfel de PLOSNITA, pesonificata, mai bine nu as fi intalnit
… Chiar daca de ea ca de DRACU m-am ferit!
Stiind ca-i CURVA… Nici o vorba, cu ea sa schimb, nu am gandit…
… Iar sa-i privesc vizajul mi-era de necrezut si de nesuportat
Cand doar ma intrebam… Cum poate fi asa ceva adevarat?
… Dar aceste impresii pentru mine le-am pastrat!
*

Si totusi!…

JEGURILE explodeaza!
…  Patrund apoi prin pori
Ca la HIROSHIMA!

… MOARTEA vine sigur de undeva!
… Nu stii…

DE CE?

DE UNDE vine?

CU CE AI GRESIT JEGURILOR, candva?

Lasă un răspuns

