Asemeni sumbrelor povesti!

18 Apr

bridge-in-the-clouds

Am crezut ca-i pot citi in suflet… Prin fereastra ochiului… Pana-n afund!
… Si ca nici o taina, pentru mine-atunci, n-ar mai fi fost ascunsa.
La varsta lui am crezut si in el… Cand hotarat mana mi-a-ntins, spunand
Ca imi va fi de-ncredere carmaci… In roata-n care-am fost deodata prinsa!

… Am crezut cu ochi inchisi dar cuget treaz… In toate cate mi-a-nsirat
Si dintr-o data lumea imi parea ca nu putea decat din doi a fi facuta!…
De parca as fi fost acasa, ma incanta… Cand timpul pentru noi in loc a stat
Dar ce pacat, ca n-am cantarit vorba ceea… „Ochii care nu se vad, se uita!“

Cand el cu ochiul mult spunand si cu obrazul pomadat m-a incantat
… Eu mai credeam ca raul se intampla numai in sumbrele povesti…
Nu mi-l puteam imagina-n grotescele scenarii, la care indelung am decupat
Dar mascariciul arata ce poate… Si-ntelesei de ce instinctul repeta… Sa te pazesti!

Atunci, n-ar fi avut ce maini sa-si traga… Luand al sortii rol cand roata nimici
Si nu as fi ramas stupefiata-n urma… Catand raspunsuri doar in fata-i moarta!
Caci cum l-am deslusit!… Dar n-am crezut ca doar un prefacut ar putea fi…
Chiar hotul, fara scrupul, de la-nceput citit… Venit sa-mi terfeleasca viata toata!

Dar eu crezui in limpezimea lumii, Ce el o mazgalea c-ar fi din doi facuta
Si prea tarziu am inteles apoi… Cand doar tumultul intrebarilor il scormonesti
Ca n-am gandit destul la profunzimea vorbei… „Ochii care nu se vad, se uita!“
Ca acel nimeni sa nu poata, prin marsavia-i dainui… Asemeni sumbrelor povesti!

Lasă un răspuns

