Revederea de 30 de ani…

17 Apr

bluetenraub

… Si cum privesc inmarmurita, cenusa care a ramas
Si care azi dintr-o scanteie… Trecutului ii da iar glas!
Toti anii am gandit povestea… Si cum tu doar m-ai secerat!
Si ce mi-a mai ramas din viata-mi… De la care-atat
Ca tine doar… am asteptat!

Caci chiar de anii, multi trecura… Si-n lumea mare am plecat…
Nu mi-a dat liniste-ntrebarea… Care pe viata m-a legat.
Si chiar daca am mai uitat… Poveste-a fost aici!… Cu tine!
… Caci norii cand m-au cautat… Trecutul iar… Si iar!… Si iar!…
S-a rascolit din nou in mine…

Si-n viata chiar de-as fi dansat… De la povestea mea cu tine
Cum Revederile atunci… Nimic!… Nimic nu au crutat!
… Trecutul iar a fost… De cate ori… din nou la mine?
Si daca la celelalte Revederi… Sa suport totul am mai putut
La Revederea de 30 de ani… Cum totul!… Totul din nimic a reinceput!

Cum totul iar am rascolit… doar in cenusa ce-a ramas!
Cum totul iar m-a cautat… Si-a dat dezamagirii iarasi glas!
… Caci azi am timp sa ma gandesc… Si chiar de n-oi avea raspuns,
Am astazi timpul sa-nteleg… 31 de ani doar m-am ascuns!…
… Am timp!… Dar nu am linistea…

Sa inteleg dupa atatia ani… Sa vad!… Ce ai facut cu viata mea!…
… Si chiar daca atata am mai scris… despre povestea mea cu tine…
Si fata ti-am dezvaluit-o… sa te cunoasca astazi toti in fine!…
Astept un semn… cand iarasi m-o chema.
… Cand nici nu m-oi gandi… Si-o veste imi va da!
Oare… atunci voi avea… Linistea?
*
**
… Dar cum sa nu privesc inmarmurita… cenusa care-a mai ramas…
Si care doar dintr-o scanteie… Trecutului… i-a dat iar glas?!
… Cand nici nu depanasem gandul ( in 2010)… ca 30 de ani tocmai s-au scurs
Din ziua-n care nenorocul… si altii… Fara sa ii rog!… In calea-mi te-au adus?
… Si numai cateva secunde doar… acel gand m-a cautat
Si poate-as fi trecut la altul, Chiar daca asta-mi umbla-n minte… Ca un ceas!… Neancetat!
… Cand aflu ca la fel ca mine, un prieten… De al copiilor… Dar si mie apropiat
Tot o creatura asa ca tine… Falsa!… ghinionul sa-ntalneasca l-a avut…
… Si viata peste cap si lui i-a dat!
… Insa el n-a fost slab ca mine… ci faptei chiar i-a dat cuvant…
Si acum pe viata este insemnat!… Ca mine!… Cum sa nu iau totul iar la rand?
Si asa toat’ a mea poveste… ca un pojar iar in varteju-i m-a luat
…Si si mai rau nu am avut scapare!
Chiar daca toata viata ma intreb… Cand am sa scap?
… Si n-am putut opri trecutul sa nu ma cheme iar la el…
Sa nu ma-ngroape iar gunoiul… Ce l-ai varsat pe sufletul meu, tu, TEMBEL!
**
*
… Acum cred ca pe toate ti le-am explicat…
Si de-i citi sau nu… Cui i-o pasa, RATAT?
… Ce urme ti-am lasat!
… Si da-i- Si da-i!… Ca la ma-ta!… Cum ai invatat!
… Sper ca a meritat…
Si de despartire iar nu te-as cruta…
… Pentru KAMIKAZE… si parola sa!
PUSSY!… Cea!…
( Aici ai traducerea: PIZDA!… Ca la muma-ta! Sa nu-ti tulbur LUMEA!).
… Caci am zis!… Vine ziua cand neasteptat…
… TOT GUNOIUL e la RAND de SCUIPAT!

Lasă un răspuns

