Despre „baietii mei”, CHIAR as zice ceva!… O plezni soricul PORCULUI?… BA!

17 Apr

Pana in SEARA ADEVARULUI, cand si-a primit PALMA
… Acest NIMENI!… Care cica, nu asta ar fi meritat…
Nici nu am stiut ca cu „baietii mei” soarta m-ar fi dotat!
… Erau desigur cu asta enumerati… daca i-a zis-o Curva

*

Asa cum si despre colegul cu care…

Cu CAT TIMP INAINTE de a-l cunoaste pe PULICA?

… La un film am fost… si l-a informat…

Caci mai multe n-ar fi avut de relatat…

Dar USA bisericii a trebuit sa-i scartaie lui CACAT!

*

Verisorul meu, vecinul meu si prietenul lui cel mai bun… Ce din aceeasi zona venea.
… Erau pentru mine acolo… numai familia care imi lipsea…
Iar cu prietenul de mai sus… Vorbeam…
Numai ca prin vecinul meu doar il cunosteam…
… Cica… Asa pot „cu baietii mei DISCUTA”…
Dar cum VITEL, sa o fi facut-o… Daca NU AVEAU CLASA TA?
*
**
… Aici, tare i-as zice acestui BASTARD…
Ca in LICEU, am fost singura fata din clasa,
Care 5 ani, cu acelasi baiat in banca a stat!
… Si si de aceea!!!… PULICA m-ai fentat!…
Am crezut ca cine ajunge la Facultate, ca si colegii mei este!
… Despre CV al colegului meu de banca… Ce ti-as mai scrie o alta poveste!
… Insa Tu, de PAIE PAIATA…
Ce CV pentru PROSTIE ai azi… PUSLAMA!
… Cand la ma-ta despre CARACTER… CHIAR NIMIC nu se invata!
**
*
… Si tu, ce zici… NU ACEPT,

Cand pe unul

… Ca pe PORC!

Pentru PORC!…

L-ai sacrificat

TI-AM facut FUTALAUL… DE CACAT?

… Dar nu-i bai!
… CUM L-AI EDUCAT… ASA SA TI-L AI!
Si acum, in cinstea mea… Ce nu ai ACCEPTA?
… Ca stie LUMEA… ca nu l-ai EDUCAT?
… Ca stie SCOALA… ca nu l-a invatat?…
… Ca se stie CE MI-A FACUT?
… Sau ca PUTE… cum s-a placut?

*
Si asta ai scris… pe CRUCEA lui frate-tau?
… FRATELE meu!… ASTA TI-AM FACUT-O EU!
… ACUM FUTE-TI CURVA si pe ma-ta din partea mea!
…. SA STIE de ce a ALBIT in viata sa!

… 7 ANI!…. 7ANI!… 7ANI!…. pentru VIATA MEA!!!

*

images

*

Dupa cum vezi, PULICA… las PORCII sa vorbeasca

In limbajul ce-l cunosc… De rasa TIGANEASCA!

Caci doar n-oi crede acuma, dupa ce ti-am cantat

Ca cel putin festila… v-o fi luminat!?

… Cum as crede ca ceva ati invatat?

Chiar daca zic cum… pe frate-tau L-ATI PAPAT…

Dupa POZA ce MI-A dat... Ce ti se potriveste!

… Pe unde LE gaseste?

Cred ca S-A saturat

Sa vada un CACAT

Fara COAIE!… Dar UMFLAT!

Caci, la…  

Exista totusi, Dumnezeu?

http://wp.me/p3ncwg-iC

Nu cred ca Google a citit… CHIAR randul meu!

Nu pentru ca as crede, cum sta acolo scris… 

FUTALAU, doar cu rumegus in cap

Prin asta, ceva sa fi castigat…

Dar cred c-a vrut s-arate ca

NU-I de IGNORAT!

… Pentru PRIMATII care… nu numai cu ALBITUL… lumii s-au prezentat!

Si-ti pun chiar si culoarea preferata a CURVEI de BUZAU

De ce?…

La varsta ta

Si pentru vesnicie…

LUMEA sa-ti tulbur eu?

     

 

Lasă un răspuns

