DE CE dau azi trecutului glas?

17 Apr

images
… Chiar am crezut… inca pana sa incep a scrie ceva

Ca va trebui sa spun FETELOR… neaparat despre povestea mea.
… De linistit!… Cum am zis… Biserica o ocolesc
Si chiar convertita sant… Mai amintesc.
… Si drept sa spun, decand am facut asa ceva…
E ca cu picioarele in doua luntre… Nu esti nici in doua bine… si uneori nici macar in una!
… Pe nu prea putinele ce pe aici cu Biblia sa te atraga se tot straduiesc
(… Altfel ma intreb numai … Din ce oare traiesc?)
Nu pot departe de ajuns sa le ocolesc.
… Dar cred ca sa zic acum… „datoria mi-am incheiat”
Si pentru o invatatura… pentru toti… poate ceva o fi ajutat?
… Totusi cred ca in Chaosul cu care am inceput
O ordine tot A facut!…

*

 Si nu numai mie sa scriu… „Mi-a dictat”
Si altora INIMA le-a deschis… Kamikaze, te-ai fi gandit vreodat’?
… Acum sa vad… Cine s-o mai plange pe pagina ta
Ca de citit nu vei da?
(… Cum cantati insa… mi se rupe inima!
… Atata patos!…
Am zis o data… dar ai sters…
Despre raiul de unde ai fost alungat.
Este la fel ca si cu nevinovatia… ce cu picioarele ti s-a calcat…
O mai porti totusi in tine… Dar stii ca nu va mai fi NICICAND ca altadat’!).

*

Si totusi, Facultatea de Metalurgie Bucuresti… pe mine m-ai chemat
… Sa ma convingi, vreo prostie sa nu fac!
De aceea nu cred ca m-ai uitat!
Si azi primesti ce ti-am scris… Nu mi-o lua in rau!
… Si poate intelegi de ce o fac
… Toti au din GRESELI de invatat!
„colegiimei” …Sper sa mai ai atata rabdare pana se va citi!
Poate totusi cuiva ii va folosi!
… Nu Metalelor!
… OAMENILOR!
*

Facultate- Cavou al vietii si visurilor mele!
… Nu pentru pedantii profesori sau examenele grele…
Ci pentru PRIMATUL in Civilizatie ratacit…
Aici acoperit!

*
Si va veti intreba… Pentru ca am tacut?
… Unde au fost TOTUSI-MORALUL-ETICA?
… Chiar si JUSTITIA?
Stiu s-a numit…… „act Cavaleresc”,
pentru care EU cu VIATA mea platesc!
Si atunci, la ce Revederi, Colegii-Mei imi voi mai Revedea…
Cand in „cuibul de viespi” iar voi calca?
*

DE CE dau azi trecutului glas?
Nu credeti Totusi…

Ca unui VITEL… la 29-30 de ani, i se pune Belciugul in nas?

… Si ca infinit de lunga o fi, Viata ce a ciuntit?
… NU pentru TAMPIT! 

Lasă un răspuns

