Fluturele…

16 Apr

Fluturele...

*
 
Fluturaș imaculat… Alb ca neaua!
Ce-ai zburat… Zilele trecute-n drum?
Vei fi vrut ceva să-ți spun?
*
… Cum zburai în jurul meu
Trei-patru runde mereu…
Iar apoi, în al meu drum…
Iar zburai!… Ca un nebun!
Ce vroiai oare să-ți spun?
*
Câte ori ai repetat jocul tău nevinovat?…
Soarele înfierbântat poate-așa te-a bucurat?
Sau ai vrut să mă-nsoțești
Ca ceva să îmi grăiești?
Ai știut chiar ce gândesc?
Mi-ai spus să mă-nveselesc?
*
Ai știut ce-a hotărât sufletul meu amărât?…
Oi fi vrut să-mi spui să uit câte am mai petrecut
Că trecutu-i doar trecut?
Să nu mai fiu întristată… Ca voi izbuti odată?
Că inima-mi va învăța
… Altfel să vadă viața?
*
Nu știu dac-o fi așa!
Dacă mă voi bucura…
Însă am să mă străduiesc
Viața-mi cu alți ochi să o privesc
Și când nori iar mă-ncolțesc
La tine-am să mă gândesc
Și am să-mi imaginez cum cu tine iar vorbesc
… 
Fluturaș imaculat
 Alb ca neaua… Ce-ai zburat…

*

Lasă un răspuns

