Ce ti-e si cu Internetul asta!

16 Apr

images

*

Tot scormonind prin Internet, fara un tel anume
Dar stiind ca neaparat pasii mi-i va purta…
… Chiar daca la fel ca unei oarbe prin lume…
Intr-un punct ce si l-a gandit cu siguranta demult pentru mine,
… Uite cum pe negandite… Chiar am dat si de tine!

Si sa iti destainui Adevarul, BASTARD?
… Dupa ce mai cu atentie te-am privit,
Chiar nimic!… Nimic nu imi spui azi!…
… Arati doar ca si TAURUL… Cum te-ai lafait!

Daca comunal sau nu… Al TARANIEI… Sau chiar judetean…
Ca al Romaniei… sa nu exageram acum, Badaran
… BADEA n-are „parul” neaparat… Daca este cioban!
Asta nu este treaba mea de cantarit…
… Las asta CURVELOR pe care crezi ca le-ai fericit.


Azi mi-e mai rau decat altcandva mi-a fost, RATAT
… Vazand pe mana cui… Doua nechibzuite m-au dat!
La REVEDERI… Pana nu voi uita…
… Poti sa le saluti din partea mea!

Legile ţării nu-i interzic nimănui să fie imbecil.”
… Cica asta ar fi spus-o candva chiar Grigore Moisil.
Si gandind acum la biografia ta…
Care are cu un IMBECIL prea bine ceva…
Iar daca nu m-am inselat chiar si cu domnul de sus…
Cand ti-ai scos BOSTANUL in lume, dar ca e gol nu i-ai spus,
… Azi desigur Moisil, dupa ce asa a grait, n-ar putea lamenta…
Ca UN IMBECIL a trecut si pe banca sa!


… Aici iarasi, fara sa stie, unei prietene ii multumesc!
Ea mi-a trimis in momentele acestea citatul…
… Pe care asa potrivit il gasesc!

Si acum pana vei puncta, de atata masturbat
Poate totusi cu chelia… daca tot ideea ti-am dat?
Chiar daca substanta este tot un rebut
Dar de lepadat… trebuie lepadata daca LEPADATURA a vrut!


… Deci… Pana vei puncta de atata masturbat…
Nu crezi c-ar fi meritul meu sa am de punctat?
Cand Volumul 1 azi la copertat il pun…
… Pentru volumul 2 ma mai gandesc… Ce sa iti mai spun?
Sau daca mai bine alta ocupatie sa-mi gasesc
… Decat timpul, in GUNOAIE scormonind… sa-mi mai irosesc.


ARSCHLOCH!… Deci asta ar fi punctul meu…
… Asta as mai avea sa-ti mai spun pentru obrazul tau:
LECK MICH AM ARSCH,… FUTALAU!

Am vazut cum NU UITA totusi MARSAVIA
Chiar daca mult i-a mai trebuit
Si poate si mai departe timpul… va lucra pentru mine…
… Sa vad ce mai iese din tine, SUFLET-POCIT?
Iar daca vei fi citit sau NU… Asta sa fie oare gandul meu?…
NO-FACE… care porti doar o masca de BOU!


… Si apoi ce-ai putea intelege daca le vei citi?
In afara de negru si alb, Sa descifrezi adevarul… Si asa nu vei sti!
… In grajdul ma-tii… Nu s-au predat asa lectii!

Dar daca tot am zis despre Lectia ce de Predat sa fie, ar trebui…
Tot ce ti-am scris de atata timp, poti si altfel numi.
Sper ca ti-a placut…
… Dar inainte de toate, sper ca ai invatat ceva?!
Din…

RESPECTUL  pe un MITOCAN a-l INVATA”

– LECTIA!?


… Din scrisul prietenei mele mai conspectez…
Un om trebuie să fie:
La 20 de ani admirat.
… La 30 de ani apreciat.
… La 40 de ani invidiat…
Si la 60 de ani stimat.
… Si tu cum ti-ai numi ETAPELE tale de DEVENIRE?
Ia-ti timp de gandire!

Ce-ti iese, RATAT?


… Ca-ti las chiar si PUNCTUL de dat!

lansare-candidati-fetesti-2 (6)

*

Lasă un răspuns

