TIE…

14 Apr

Les-Animaux-Sortant-De-L$27arche-De-Noe-Roelandt-Saverythe-Animals-Getting-Out-Of-Noah$27s-Ark.

*

…Tie, Dumnezeu… pentru ca nu m-ai uitat
Pentru semnul ce mi-ai dat iti multumesc!
… Si pentru ce am scris!… Pentru ca in acest timp
Am invatat mai mult in mine sa citesc.

… Si azi m-am gandit la darul Tau…
Doamne, multumesc Tie… Ca acel Dobitoc nu sant eu!

… Ca la sufletul meu te-ai gandit
Si chiar daca cu viata am platit
Cu toata munca ce am muncit
Ca sa am si eu ca oricare vise de indeplinit…
Cu toate lacrimile ce am varsat
Cu toate zilele si noptile cand doar un raspuns am cautat…
… Si cu toti anii ce-i voi mai innoda
Doamne, multumesc pentru puterea Ta!

… Multumesc Tie, pentru darul Tau…
Ca acel Dobitoc nu sant eu!

… Si pentru Parintii care m-au crescut
Si nu numai trupul in mine-au vazut
… Ca s-au gandit la sufletul meu
Si m-au crescut in numele Tau!

… Si-ti multumesc Doamne,
Caci daca la fel numai un Dobitoc din mine sa fac, Ai fi vrut
Nici sa inteleg, ce altora rau fac, nu as fi facut!

… Doamne, multumesc Tie,
Chiar daca numai asta a fost sa fie norocul meu!
… Multumesc Tie, Doamne… Ca acel DOBITOC nu sant eu!

images

Dar ce-o gandi astazi maimuta
Despre omul in care Domnu’ s-a inselat ?
I-o fi dorind lui, astazi,  pomul…
Daca tot nu s-a intrebat ?
Lasă un răspuns

