TIE, Dumnezeu…

14 Apr

images

 

Tie, Dumnezeu… Ce mi-ai aratat
… Din Aprilie 2010, ca nu m-ai uitat…

Tie, Dumnezeu… Iti multumesc!
… Ca puterea mi-ai dat, asta sa traiesc!
Ca am scris cu… si fara jargon
… La adresa MITOCANILOR!
Si n-am banuit… Ca sant un izvor!
… Ca am atat de zis… la adresa IPOCRITILOR!

Ca nu m-ai lasat pasul sa il fac!
Ca mi-ai dat puterea astea sa le trag!
… Ca m-ai ajutat sufletu-mi sa-npac!
… Restul…stiu!.. Ma vei ajuta!
Stiu acum!… Esti de partea mea!

… Iar pentru E-MAILUL tau… ce mi-ai „dictat”
Am extra multumiri de dat!
… Caci… adresa asta… nici n-a existat!
Oare… Cui… si Ce… sa ii transmiti
… Asa te-ai bucurat?

Oare, Sarpelui cu Sufletul Spurcat?
… Da-i banetul blestemat!
Si inlantuieste-l ca pe mine!… Sa vada ce mi-a dat!

*

Lasă un răspuns

