Praful

14 Apr

553305-die-hand-gottes-in-einem-sturm-wolken-bei-sonnenuntergang4

Praful… Ca panza!… peste rana-mi
… De ani si ani s-a adunat…
Si cand sa cred ca am uitat-o,
O adiere… un respirat… A fost de-ajuns!
Si rand pe rand… tot valul l-au indepartat.

Si rana-mi sangereaza totusi!
… De ce-am crezut ca am uitat?
Stiu doar!… De mult nu plang iubirea-i…
Ce doara in prostia-i mi-a jucat!
Plang numai visurile care…
…Care-as fi vrut sa le traiesc.
Ca orice pom… Ca orice floare!
Stiu singura… Cand sa vestejesc!

… Dar nu-i nimic!… Inca o vreme
Poate ca voi mai sangera…
Dar stiu si ca va veni ziua
In care ma voi vindeca!
… Si las-o doar sa sangereze!
Si n-o voi mai acoperi!
Caci soarele ce ma-ncalzeste
Si rana imi va ofili.

… Si ce daca voi fi batrana?
Ce ma va mai interesa?
Cand raza-mi va luci pe fata…
Viata-mi va fi din nou a mea!

Lasă un răspuns

