Nici pentru doi bani

14 Apr

AFG_Pflanzenwolf_von_Janina_Robben

*

Tu, fata!… Daca esti ca mine…
Sa-ti spun povestea falsa de iubire?
Cand m-a facut sa cred ca m-a iubit cu-adevarat…
… Si cum am inteles ca viata-n mana lui mi-am dat!

Pe drumul vietii doar te-oi blestema
Pentru ce ai facut cu viata mea!
Si pentru sufletu-mi ce mi-ai ciuntit!
… Si pentru c-ai mintit ca m-ai iubit!

Caci daca azi mi-ai da dragostea ta
Nici pentru doi bani nu mi-as cumpara!
… Nici pentru doi bani nu mi-as cumpara
Stiind ce ai facut cu viata mea…

Caci gandurile ce m-au chinuit
Si-atatia ani mai rau doar m-au ciuntit
Mi-au aratat cat viata mi-ai inlantuit…
Stiind ca am trait… Dar n-am trait!

Dar daca azi mi-ai da dragostea ta,
Nici pentru doi bani nu mi-as cumpara!
… Nici pentru doi bani nu mi-as cumpara
Stiind ce ai facut cu viata mea…

Si dupa atata timp ti-am scris la nesfarsit
Oare vei intelege cat doar m-ai umilit?
Caci doar nu plang iubirea ce nicicand mi-ai dat
Plang doar trecutul!… Prezentul… Si viitorul ce mi le-ai luat!

Caci daca ai veni sa-mi dai dragostea ta
Nici pentru doi bani nu mi-as cumpara!
…Nici pentru doi bani… Nu mi-as cumpara
Stiind ce ai facut cu viata mea…

Si cum as vrea atatea ganduri inapoi sa-ti dau
Ca linistea-n tumultul anilor, la mine iar sa-mi iau.
… Sa uit ca am avut cu tine un trecut…
Sa uit!… Sa nu mai recunosc ca-n viata m-am pierdut!

Cand stiu ca nu mi-a trebuit dragostea ta
Ce nici pentru doi bani… Azi nu mi-as cumpara!
… Ce nici pentru doi bani… Azi nu mi-as cumpara!
… Stiind ce ai facut cu viata mea…

De aceea, fata… Daca esti asa ca mine
Ti-am spus despre povestea falsa de iubire!
Cand m-a facut sa cred ca m-a iubit cu-adevarat.
… Si cum am inteles… ca viata-n mana lui mi-am dat!


… Cand m-a facut sa cred ca pentru eternitate m-a dorit
Si fara sa il recunosc… asa m-am daruit!
Insa bastardul… Numai trupul si minutul si-a dorit…
Numai minutul l-a interesat!
… Pe care apoi… cu curva lui… de cate ori l-a repetat?

De aceea, fata… Toate ti le-am depanat
… Ca sa pricepi ca nu esti pentru unii dacat… Ceva de ignorat!
Nu ai o viata!… Nu ai un suflet!… Nu ai mandrie!
… Nu ai familie… Ce pentru tine s-a zbatut!

Nu ai o sansa!… Nici una in Viata… de ti s-a intamplat
Caci trecutul… Prezentul… Viitorul!… Totul!… Totul ti-a jucat!
Si nu numai tu!… Si cei ce te vor insoti mai departe au la pret de adaugat
… Caci tu vei fi mereu… doar animalul hartuit de altadat’!
… Si cum adie vantul, trecutul este iar la tine… Neurnit!
Si de mai ai si ghinionul Revederilor… totu-i pecetluit!

De aceea, fata, daca esti asa ca mine,
Invata… Din povestea falsa de iubire!
… Cand m-a facut sa cred ca m-a iubit cu-adevarat
Dar cum am inteles, ca viata-n mana altuia mi-am dat!

*

Lasă un răspuns

