Exista totusi, Dumnezeu?

14 Apr

braking

Nimic nu am mai auzit de tine!
Nici nu te-am mai vazut… Nici nu te-am intalnit!
… Caci tot ce mi-am mai dorit de la viata
A fost sa uit… ca te-am iubit!

Cu juramintele-ti mincinoase
Te-ai bucurat doar de nevinovatia mea…
… Si cand eu am crezut in tine
Tu ti-ai batut doar joc de ea!

Si astazi, ce ma mai intereseaza
Ar fi… doar sa stiu, de te-a ajuns blestemul meu!
Sa stiu cu ultima-mi dorinta
… Exista totusi, Dumnezeu?

Si uite!… Doar dintr-o-ntamplare…
… Sau poate chiar un semn a fost?
Aflai ca totusi mai traiesti…
Dar sa te-ascunzi… Nu are rost!

Caci Dumnezeu ti-a luat… ce atunci…
Jurai… Ca pe mine… Cat doar mai iubesti!
… Si poate ca-i mai bine-asa!
… Asa doar trebuie sa patesti!
Caci pentru nemernicia ta
Nu este drum!… Nu este drum… Sa te platesti!

Si vezi!… Gandeste si te-ntreaba!
… De ce e oare azi asa?
Cand viata mea nu ti-a fost draga
De ce i-ar fi draga a ta?

Nimic nu am mai auzit de tine!
Nici nu te-am mai vazut… Nici nu te-am intalnit!
… Caci tot ce mi-am mai dorit de la viata
A fost sa uit ca te-am iubit!

Cu juramintele-ti mincinoase
Te-ai bucurat doar de nevinovatia mea…
… Si cand eu am crezut atat in tine
Tu ti-ai batut doar joc de ea!

Si astazi, ce ma mai intereseaza,
Ar fi… doar sa stiu, de te-a ajuns blestemul meu!
Sa stiu cu ultima-mi dorinta
… Exista totusi, Dumnezeu?

… Da!… Exista totusi, Dumnezeu!
Caci anii chiar de multi trecura
… Azi stiu, ca El nu m-a uitat!
Numai a asteptat ziua, In care de tine-am intrebat!

Si stiu doar… Nu mi-e inchipuire…
… Ca iarasi ma va instiinţa!
Caci plata… Plata vietii mele…
N-o ai cum!… N-o poti achita!

Lasă un răspuns

