Quod erat demonstrandum

13 Apr

images

… Stiu ca mi-e limba ascutita…
Si stiu si mintea cum mi-a fost!
Si de-aia… N-am uitat… tu, SARPE!
Ca tu… doar stii ce-ai fost!… Un PROST!
Si de-aia!… Nu!… Nu pot uita!
De cate ori ti-am explicat… cum vad eu viata?
Si daca tot nu ti-am placut,
De ce nu… mai departe, SARPE… ai trecut?
… Si-aici, i-ti multumesc inca o data!
… Sa fie „treaba” bine incheiata…
Chiar de-am stiut ca pot rima, na-m banuit, c-atat s-o aduna!
Chiar dac-a fost… Pacat, pacat!… Numai pentru Prostia ta!

*
Si astazi sper ca cel putin… pentru atata esti fericit…

Caci despre care IDIOT… 

Atata s-a mai scris sau s-a citit?!

*

Si daca vei fi curios, ce ti-am mai scris… Nu amana!
Cauta-ma… via internet… si poate te-i mai cultiva!?
Cum cred ca „de civilizat”, tot n-ai avut chef… Doar am zis!?
Am auzit ca o racheta, c-un dobitoc, pe o orbita-i de trimis…
Si… nu te-nscrii?… Nu-ti vezi sansa?
Gandeste doar… Cati BAAAAAAAAAAAAAAAA…… NI ti-or da!
Sau te-ncanta numai banii, pentru care altii doar vor transpira?
… Sa mai intreb?… Stiu ca-i asa!!!

*

… Dar ma intreb… Daca m-ai fi iubit…
Oare ca ciocarlia te-as fi uluit?

*

Si da-ma doar în judecata…
Asa cum ti-am mai spus!
Caci asta imi va fi rasplata…
Ca ai citit ce MI-A dictat… De SUS.
Si nu intarzia verdictul!
Geamantanul mi-e facut!
Sau te-ai gandit ca nu e bine…
… Si ai doar de tacut?
Dar unde sa imi iau cazare?
Doftana, Jilava… Nu au dat faliment?
Sau sa imi iau… la Alcatraz bilet?
Caci chiar de ai plezni… nu vezi un cent!

*

Nu am de dat nimic!

… Nimic!

... Pentru al tau obraz…
Chiar de-ai plezni, cum chiar am spus!

Asa… Doar de necaz!

*

Nu crezi c-oi fi innebunit?!
Sau n-am avut destul?!
Nu mi-i i-oi da, doar sa si-i puna…
Chiar NU ACEPT sub cur!?
Si daca totusi despre BANI vorbim… un sfat ti-as da!
Poeziile ce-am scris… nu arunca!
Dar sper ca azi, atata bun simt cel putin vei avea,
… Sa zici ca eu le-am scris… si le-am trimis pe adresa ta!
Si de final… Cum m-ar interesa…
Ce-ai scrie tu… despre repetenta de maica-ta?
Cand numai doua lucruri in viata te-a-nvatat…
… Si-asa si viata ti-a ratat?!

*

Dar daca i-o mai da totusi o sansa,
Spune-i ca si „acept”… tot se invata…
Si chiar de este iarasi… incorect… Si eu accept!
Iar daca si tu vei veni,
C-o mare portie de dispret m-oi intari.
Dar unde si asa nu ne-om mai intalni… „asa”,
Poate vorbi, cum vrea… din partea mea… Proasta!

Lasă un răspuns

