YEAH…

8 Apr

images

O fata saraca am fost si-am sperat,
Nefiind nici urata… nici proasta… Ca o dat’
Norocu-mi va trece si mie… De ce nu?… peste drum!
… Insa despre ghinion… Despre Ghinion… ce sa mai spun?

*

Si tocmai trecea “poama” cu varsa ce-a plimbat…
… Cand pestele-si pierdu…
…Insa fatza… fara sa banuiesc… in varsa i s-a agatat!
Trecand pe acolo deci… ghinionul sa prind eu pestele l-am avut
… Si cum se mai lauda ca ar fi de soi… Si nu ar fi nici de rand.
… C-ar fi tot sarac… Ca ne-am potrivi,
… Si vroia cu mine sa aiba si copii…

Si fiind asa “moda”… cand s-a studiat
Dar mai mult crezand ca e totusi… un barbat adevarat
Nu-i greu de banuit ce s-a intamplat.
… Dar s-a razgandit… dupa ce… ce a vrut si-a luat…
Fara cea mai mica explicatie… varsa si-a cautat.

Mai tarziu am aflat cum ca cu “poama tuturora”,
… C-asa se zvonea… A fost totusi… inaintea mea!
… Chiar daca de sute de ori… Nu! Nu! Nu!
… La intrebarea ce i-am repetat… raspundea.
Cine stie de nu… si in timpul meu cumva n-o fi fost?
… Cand din soiul mult laudat… S-a intruchipat a fi doar un prost?

Cica ceva i-a lipsit… “adevaratului barbat”
Nu numai fatza cu care degeaba s-a mai laudat…
Nu!… Ii placea totusi cu varsa… sa fie plimbat.
… Si banii!… Ca sa-si poata una-alta lua
Caci despre ma-sa nu spusei… C-ar fi deosebit de avara se zicea.
Si doar nu numai de banuit… dupa toate… acum ar mai fi,
Unde era doar sa cada… „surceaua” ma-sii?

Deci banii! Banii ce mi-a zis ca si el sa aiba multi, multi… Ar mai vrea!
… Banii bine i-ar prinde… dar de dat… Cine pana ai bate din palme sa ii dea?
Cine alta parat sa ii aiba decat…
…“poama”?… Pentru care a stat candva chiar la rand…

Eu eram mai noua… si nu am vazut.
… Insa fetele gura si-au batut!
… Asa este cand studiezi…
Studiezi totul… si de la bisericute te informezi!
… Si aici avui mare… Mare ghinion!
… Mie nu-mi placea in asa Salon…
Caci numai putin de m-as fi informat
Ce l-as fi mirosit pe pestele spurcat!

Dupa aceea, numai sa inghit in sec am mai apucat
Si greata sa imi stapanesc… Pentru un timp nedeterminat…
… Dupa ce am mai si aflat…
De ce despre… “cei 7 ani de acasa!”… inca nimeni nu l-a informat?
… Ca tot de pe o slanita… unde “poamele ”asteapta la albit,
Tot de acolo si el a venit!… Si despre o “poama mai coapta” s-a pomenit.

Deci pana nu demult am putut inghiti
Dar cum anii nu s-or mai inmulti…
… Ci din contra… tot mai putini vor deveni…
N-am mai putut “Adevarul in ochi sa-l privesc”… suporta…
I-am aratat obrazul ce nu l-a avut candva…
I-am aratat obrazul ce nu l-a avut!
… Chiar daca poate “un circ”… lumii de azi i-am facut.

In doua-trei cuvinte asta e povestea mea.
De ai fi citit “colegiimei” poate “m-ai si citit” cumva?
… Iar pe Kamikaze… la… Chirie contra Sex…
Doar sa comentez articolul am intentionat…
… Insa apoi cateva din ce am mai scris… ca exemplu am dat.
… Caci primitivi ce numai pe viata altora au scuipat,
Mai departe au trecut si viata si-au trait…
… Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat…
Nu numai mai exista… ca in exemplul dat!… Ci au si existat!
… Chiar daca 5 ani la Facultate… Proletul a dat…
… Chiar daca „poama”… proiectul i l-a facut…
Chiar!!!… Insa de viata altora… undeva l-a durut!

Am vrut cu povestea mea,
Chiar daca Lumea… dupa atatia ani… nu mai e tot asa,
Fetelor mai clar sa le spun… Sa nu faca greseala mea!
… Cand numai o singura sansa… le da Viata!
… Caci eu m-am ars… dar arsura asta nu se poate vindeca,
Cand te costa ea!… VIATA!
De aceea mai bine… Sa gandeasca la povestea mea,
… Sa nu-si piarda apoi restul ce l-or mai avea…
… Intrebandu-se… la nesfarsit…
Fara raspuns a gasi intrebarii… “Cu ce am gresit?”
… Pentru un mitocan tampit… care crede ca un domn ar fi!… Neaparat!
Caci adevarul in ochi sa-l priveasca n-a invatat!
… Cand singura scoala ce a absolvit,
… este doar scoala ma-sii!… Scoala de albit!
Si numai Licenta de a ajunge la Sex… scoala ma-sii i-a dat…
Fara ca lumea sa-i zica violator… cand doar asta l-a invatat!

Caci daca de cei 7 ani n-a auzit… la ma-sa… Si Om ar fi fost…
EDUCATIA si-ar fi facut-o singur… Marele PROST!

 

*

Ce zici domnu’ PESTE?
Te papara CURVELE?…
( Sau… Nu se LIPESTE!?).
 

*

Lasă un răspuns

