Praful

14 apr.

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2013/04/praful-die-hand-gottes-in-einem-sturm.jpg

*

*

Praful… Ca pânza!… peste rana-mi

… De ani și ani s-a adunat…

Și când să cred că am uitat-o

O adiere… un respirat… A fost de-ajuns!

Și rând pe rând… tot vălul l-au îndepărtat.

*

Și rana-mi sângerează totuși!

… De ce-am crezut că am uitat?

Știu doar!… De mult nu plâng iubirea-i…

Ce doară în prostia-i mi-a jucat!

*

Plâng numai visurile care…

… Care-aș fi vrut să le trăiesc…

Ca orice pom… Ca orice floare!

Știu singură… Când să veștejesc!

*

Dar, nu-i nimic!… Încă o vreme

Poate că voi mai sângera…

Dar știu și că va veni ziua

În care mă voi vindeca!

*

Și las-o doar să sângereze!

Și n-o voi mai acoperi…

Căci soarele ce mă-ncălzește

Și rana îmi va ofili…

*

Și… Ce dacă voi fi bătrână?

… Ce mă va mai interesa?

Când raza-mi va luci pe față…

Viața-mi va fi, din nou… A mea!

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2015/07/umilinta.jpg

*

*

30 iulie 2013 – 15 noiembrie 2017

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.